Toon posts:

buitenlandse shop in de pricewatch.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

In de pricewatch staan nog al wat artikelen dat verwijst naar een buitenlandse shops. Kijk maar naar de pricewatch van de digitale camera. Daar vind zeer veel cameraprijzen
van de duitse shops, maar ook amerikaanse shops.

De bedoeling van pricewatch is toch spullen hier in Nederland bestellen tegen de laagste prijs in Nederland. Of moeten wij de rest van de "wereld" de prijs in de gaten houden. Ik weet zeker dat in Taiwan sommige (lees: bijna alle computer hardware) goedkoper is dan hier in Nederland.
Moet ik nou de prijs in de pricewatch nou aanpassen.

Mijn mening is. Ik zie de prijzen liever in landen dichter bij huis dan prijzen van een ver weg gelegen land of nog liever alleen prijzen van de nederlandse shops!!

Max

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Er lopen over dit onderwerp al verschillende discusies hier op /TFF
Echter er is nog steeds niet echt een lijn waar naar we handelen.
Kort geleden zijn er twee shops verdwenen uit de PW omdat er een rechtzaak loopt over de prijzen die de shops hanteren.
zie voor meer info: [topic=451472/1/50]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik vind dat winkels uit Europese landen in ieder geval moeten kunnen. Door de Europese Unie maakt het zeer weinig verschil of je een product nu in Nederland of in Duitsland besteld. Buiten Europa wordt iets lastiger, maar niet onoverkombaar, we houden het op dit moment in ieder geval niet tegen als iemand een goeie deal vindt in (bijvoorbeeld) de VS, om die in te voeren.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.