Toon posts:

gamingmouse of boomslang ?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu de gamingmuis van logitech en voor mij is het de beste muis die ik ooit heb gehad. en de spec van die boomslang zijn hetzelfde als die van de gamingmouse en en het einge verschil dat ze heben is de prijs ( boomslang is duurder ) en de vorm. en dat de gaming mouse een derde knop heeft en de boomslang een scrollding.

dat is opzich niet zon ramp personelijk vind ik een 3de knop makkelijker als een scrollding maar daargat het niet om.

het ontwerp van die muis is zo gemaakt dat ie heel fijn lijkt te zitten aleen wat je na
een 1 ofzo merkt is dat je heel erg snel last van je pols krijgt. en bij de gaming ouse heb ik dat probleem niet, je hand zit namelijk ik een naturale positie, PLAT.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
De Boomslang heeft ook 3 buttons... nl een thumbbutton.

En volgens mij heeft die Gamingmouse dus echt geen 1500 of 2000Dpi.

Al eens een Optical geprobeert??

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Boomslang is VEEL preciezer en door z'n vorm is een polsbeweging genoeg om 360 graden te draaien

Boomy heeft 4 knoppen + scrollwiel

Als je buget het toelaat moet je echt voor de boomslang 2000 gaan

Verwijderd

Topicstarter
ik kan met de gamingmouse ook met 1 polsbeweging 360 graden draaien eigfelijk wel een stuk of 10 keer als t moet :)

en wat kost die boom in nlg ?

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen alsjeblieft meer mensen hun mening geven.
En mischiem ook nog van mensen die de boomslang hebben en de gamingmouse allebei hebben, of een van de twee of nog iets anders zolang het maar geen flauwekul is :)

Verwijderd

ik heb de gaming muis.. Ben er erg tevreden over.. een vriend van me heeft de boomslang en die is er toch niet helemaal 100% happy mee. verder weet ik er weinig van.. ik weet wel dat ik NOOIT meer een microsoft muis neem (een echte gamer speelt met Logitech)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>een echte gamer speelt met Logitech[/quote]jaja... :?

ik vind dat razor ding veel te duur. kost iets van 250 gulden ofzo. koop zo'n logitech en doe met de rest van je geld wat leuks

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:00
Ik vind die gaming mouse niks, ligt rot in de hand en geen scrollwheel, dat ding is achterhaald. Heb zelf mijn draadloze (ik weet het, niet ideaal voor gamen, maar ligt wel lekker in de hand) van een andere bal voorzien (wat ze dus ook bij die gaming mouse hebben gedaan), dat gaat prima, die standaar Logitech bal was echt niks. Ik heb even met de Boomslang mogen spelen, ligt fijn in de hand, extreem gevoelig ook.
Maar ja, wat je fijn vind is persoonlijk, de 1 gamed met een muis van 25 piek, de ander met een muis die het 10 voudige kost.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
maa speedy je zegt dat die gaming mouse niet fijn in de hand ligt maar je zegt ook dat je m niet hebt... hoe weet jij dat nou.

ik vind m eigelijk wel fijn in de hand zitten
.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
prima muis die gaming mouse van logitech. heb em vandaag toevallig gekocht. kan me voorstellen dat sommige mensen em een beetje klein vinden zeker vergeleke met die boomslang. maar dat vind ik wel pretig, ik had ervoor ook al een kleine muis en volgens mij kun je daar ook beter mee gamen. die boomslang is wel 250 piek ja. gaming mouse maar 69,-

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Heb hier de Logitech Pilot Mouse+

Werkt als een tiet !! perfecte muis !
Scrollwheel is echwel beter dus, je kan verry easy en snel wapens wisselen

Wat denk jij man !!

Op me andere pc heb ik die MouseMan Cordless +, verknaakt voor games, maar voor de rest God-Like

• Speedy
  • Laatst online: 07:00
Xian, ik heb een uur met dat ding zitten Half-Life'n en ook diverse malen in de winkel mee in de hand gestaan.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
ok speedy just checkin :)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 september 2000 22:25 schreef

Werkt als een tiet !! perfecte muis !
Scrollwheel is echwel beter dus, je kan verry easy en snel wapens wisselen[/quote]ik heb nooit last van wapens wisselen, gaat vrij snel bij mij, is gewon de 7 en 8 op mn keypad.

• SICK
  • Laatst online: 14-03 20:07
Als je een boomslang koopt moet je wel de 1000 i.p.v. 2000, want de 1000 schijnt een stuk fijner tezijn met gamen. Zelf heb ik ook een gaming muis en die bevalt goed, teminste niet zo'n scroll knop(wie wisseld er nou wapens met scrollknop niet zo noukeurig en nog langzamer ook) mijn advies is of je houd je gaming muis anders als jee een boomslang gaat halen zou ik de 1000 versie halen bestellen kan hier www.everglide.de

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:07
De 1000 is minder precies als de 2000, verder zijn ze hetzelfde d8 ik.
Ik vind zelf een simpele Logitech Pilot Wheelmouse USB het fijnst. Ik ben niet zo gek op die L. Gaming muis. Ik denk dat er met de Razer erg goed mee te gamen valt, maar dan moet je wel ff wennen. Je hebt hele grote knoppen en een klein stuk om je handpalm op te rusten, dit is normaal andersom.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:07
Oh ja, die Razer is helemaal niet zo erg degelijk, de knoppen gaan snel kapot. Dat maakt voor een 20 piek muis niet uit, maar voor eentje van 200 piek wel;)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Voor minder dan de helft van de prijs van de Boomslang kan juh een Mouseman optical kopen .. die is niet speciaal voor het game ontworpen, maar je speelt er wel erug fijn meej ... je moet gewoon ffkes naar een goede PC winkel gaan .. de verschillende muis in de hand houden (misschien ffkes gamen.. :)) Uit een review kan wel blijken dat het een goede muis is, maar als hij bij jouw totaal niet lekker in de hand ligt (wat ik heb met de Logitech gaming mouse) houdt het op..!

BTW .. heeft iemand een URL waar je die Everglide muismatjuhs hier in nederland kan bestellen / kopen..?!

Verwijderd

Topicstarter
nou of die gaming mouse fijn is weet ik al.

heb m al een halfjaar of zo.

ik denk dat ik die boomstam dan maar laat zitten en gewoon bij lgm blijf :)

Verwijderd

hmm laten we ff wat duidelijk maken

razer boomslang 1000/2000 verschillen niet veel in dpi WANT de usb staat ingesteld op 125hz. PS/2 is een betere optie, maar ook dat kom je niet verder dan 200hz

wil dus zeggen dat je nooit je 2000dpi haalt

:)

(al is je muis zo snel, je poort limieten verneukt het wel :P)
Pagina: 1