Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Kijk eens goed naar de ID'sOp donderdag 04 april 2002 23:18 schreef GroteMeid het volgende:
[..]
tja, gewoon van mensen die dachten: laat ik ook eens een accountje aanmaken..
They made me do it.
Admin en Administrator wil je natuurlijk zelf reggen, zo dat niet een of andere andere mafkees dat voor je doet. (Jammer dat men "Mod" is vergeten
Ouwe Kaas was volgens mij een lastige usert, dus het afpakken van zijn naam was een voorzorgsmaatregel
Bericht hierboven
Femme bedoel jeOp donderdag 04 april 2002 23:18 schreef GroteMeid het volgende:
[..]
tja, gewoon van mensen die dachten: laat ik ook eens een accountje aanmaken..
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
beetje laat :D:D
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Verwijderd
jep, je hebt helemaal gelijk..Op donderdag 04 april 2002 23:19 schreef Tom S. het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de ID's
Waarom heb had ik dan helpdesk@vinden.nl ?Op donderdag 04 april 2002 23:20 schreef jonggoud.nl het volgende:
ja die hebben natuurlijk admin etc al geregistreerd zodat iemand anders dat niet kan doen. bij hotmail kan je ook niet help@hotmail.com aanvragen!
beetje laat :D:D
Bericht hierboven
Ik zal bij m'n TweakDSL aanvraag als alias eens "abuse" opgevenOp donderdag 04 april 2002 23:23 schreef Floris het volgende:
[..]
Waarom heb had ik dan helpdesk@vinden.nl ?
Professioneel Hyves-weigeraar
jah dat het femme is had ik ook nog wel in de gaten maar waarom dan user id 9: ouwe kaas??? da vind ik raar! misschien deed men hier in de begintijd 2 maanden over 10 nieuwe usersOp donderdag 04 april 2002 23:19 schreef Garfield het volgende:
Zijn aangemaakt om misverstanden te voorkomen, dus dat niemand het idee krijgt om als nickname Administrator te nemen dat kan nogal verwarrend werken
Verwijderd
omdat die mensen niet zo slim waren als de mensen van GoTOp donderdag 04 april 2002 23:23 schreef Floris het volgende:
[..]
ik ben ook een mens op GoT en ik ben niet slim!Op donderdag 04 april 2002 23:25 schreef GroteMeid het volgende:
[..]
omdat die mensen niet zo slim waren als de mensen van GoT
enne...dat hondje in je icon is kei gaaf! hoe heettie?
Verwijderd
Op donderdag 04 april 2002 23:26 schreef martijnjuh het volgende:
[..]
ik ben ook een mens op GoT en ik ben niet slim!
enne...dat hondje in je icon is kei gaaf! hoe heettie?
Thanx!!
Heb nog wel meer foto's
Verwijderd
Mijn nick is geheel toevallig... komt van master of disaster. Of dat voor sommige modjes geldt, moet ieder voor zichzelf maar uitmaken.Op donderdag 04 april 2002 23:19 schreef Floris het volgende:
Daar zit een heel verhaal aan vast, dat staat wel ergens uitgelegd hier in LA.
Admin en Administrator wil je natuurlijk zelf reggen, zo dat niet een of andere andere mafkees dat voor je doet. (Jammer dat men "Mod" is vergeten)
Ouwe Kaas was volgens mij een lastige usert, dus het afpakken van zijn naam was een voorzorgsmaatregel
Verwijderd
Sure.. foto's komen eraan. Zijn wel allemaal met de digitale camera gemaakt...Op donderdag 04 april 2002 23:34 schreef martijnjuh het volgende:
gimme da fotos...mail maar naar mijn nieuwe mailadres (beekfriet@hotmail.com) zou je dat alsjeblieft willen doen? mijn hond is een tijdje terug doodgegaan da was ook een schatje (foxterrier geval ding) en ze (het was een teef) was al keieieieieieiei oud (wel bijna 14)
Heb je ook msn? grotemeid@hotmail.com
[topic=201930]
Ik zie niet dat de ene post van Henk, mijn alter ego, nu ook onder mijn naam valt
Hmmm...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Je mailbox zit nogal vol.. zelfs mijn kleinste foto krijg ik terugOp donderdag 04 april 2002 23:38 schreef GroteMeid het volgende:
[..]
Sure.. foto's komen eraan. Zijn wel allemaal met de digitale camera gemaakt...
Heb je ook msn? grotemeid@hotmail.com
Ander adresje misschien?
Ach ja je zal maar kapitein viezerik hebben als nickOp vrijdag 05 april 2002 00:02 schreef Captain Pervert het volgende:
Dit is ook een leuk topic:
[topic=201930]
Ik zie niet dat de ene post van Henk, mijn alter ego, nu ook onder mijn naam valt
Hmmm...
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
hlpdsk@hotmail.com mocht ook al niet eensOp donderdag 04 april 2002 23:23 schreef Floris het volgende:
[..]