Toon posts:

[as] sorry, weet niet hoe ik dit moet omschrijven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www2.hku.nl/~cultuur/uploads/interactie/interactie.swf

wanneer je als eerste op een oog, neus of mond klikt dan zal je deze kunnen draggen, als je vervolgens aan de hand trekt, of voet, en dan weer probeert iets in het gezicht te draggen, dan lukt dit niet meer ... how come?!?!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

ik heb geen echt antwoord op je vraag, hoogstens het volgende:
verplaatst de hit-area wel mee met de neus/mond/oog bij het draggen van het poppetje?

Maar eigenlijk wil ik alleen ff zeggen dat ik zowat m'n broek volzeek toen ik het zag :D hylarisch!

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Topicstarter
hehehe ... ik zal je het eindproduct laten zien; dan ga je pas pissen in je broek ;) ... er komen er nog meer, en alles wordt at random, dus flash gaat zelf zijn poppetje bouwen ;) ...! en natuurlijke vreemde soundeffecten, zoals die dingen wat je hoort in requiem for a dream !!!!

ik snap er niks van btw. de hit gaat gewoon mee, want er zit een knop in de movieclip die wordt verplaatst, dus die button gaat mee ...

overigens als je over de ogen later gat, veranderd je cursor ook in dat eeuwige irrante wijsvingertje ;)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Eej, ik zie nu 3 AS topics van je in W&G. Persoonlijk vind ik dat wat aan de kant van het 'veel' natuurlijk mag je van alles vragen maar wordt het niet gewoon tijd eens wat geld te steken in een boek?

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Ozboz, ik ben echt geen n00b op het gebeid van flash, programmeren, designen ... ben al zo'n 6 jaar bezig, begon met flash 3.0 en photoshop 4.0; dus voordat je iemand gaat zeggen of hij een boek koopt ... u know the deal.

Zoals je ook kan zien overigens aan het bovenstaande SWFje, en op de eerder gesetlde vragen heb ik nog geen zinnig antwoord gekregen, blijkbaar zijn de vragen TE ingewikkeld voor iedereen hie; dus vreaag ik me af wie hier een boek moet kopen.

Ook help ik iedereen op forum /13, /14 zover ik kan, niet dat dit een echte reden is, maar toch speelt het wel mee vind ik.

ik wacht op je reactie!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Misschien moet je eens een fla posten.

Of bel je de garage ook met de vraag wat er kapot is aan je auto terwijl je alleen het merk noemt van de auto en er niet langs gaat.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 08:25 schreef OzBoz het volgende:
Misschien moet je eens een fla posten.

Of bel je de garage ook met de vraag wat er kapot is aan je auto terwijl je alleen het merk noemt van de auto en er niet langs gaat.
Russssttiggg russstttigg :+ Neem een diepe zucht, sla wat aspirines achterover :P
Pagina: 1