Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer medal of honor te spelen.En volgens de readme moet ie (met wat mankementen) wel kunnen draaien.
ok het begin is in orde (filmpjes en menu) maar als ik het spel wil spelen is het mis. dan gaat het spel en inbelverbing maken en zegt daarna dat mijn plank geen mutitexturing heeft??Ik dacht dat ie dat wel had of nie soms :'(

info:Creative (3d blaster blabla..) banshee 16mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou er word niet echt gereageerd, zo'n stomme vraag is het toch niet. NEE GEEN SLOTJE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

A.u.b. niet na 6 minuten je eigen topic omhoog schoppen.

Nee je Banshee heeft geen multi-texturing. Hiervoor moet je een VooDoo II (of beter) hebben.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat word dus een nieuwe kopen!
Na 4 trouwe jaren... dag en nacht, weer of geen weer andere moederborden enz enz moet ik afscheid nemen van mij betrouwbare banshee :'( :'( :'(

echt waar het was die 300 gulden waard 4jaar geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sailorman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07-2024
Iemand die Japans kan zal geen moeite hebben deze site even te vertalen. Er staat vast op of je Banshee multitexturing ondersteund :)

http://www.creaf.co.jp/graphics/banshee/

edit:
[quote]
Integrated Voodoo2 pixel unit and single texture unit
[/quote]

Niet dus :( (gevonden op http://www.hardwarezone.com/reviews/video/creaf_banshee/Creative%20Banshee%20review.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat leuk zeg op die site staat precies hetzelfde doosje waar ik hem in gekocht heb!!! >:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Kan idd geen multitexturing, heeft maar 1 unit geerfd van de Voodoo2. De Voodoo2 kan dat wel, die heeft 2 texture units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAh ja die banshee's geen multitexturing BAH BAH BAH.

in alles wat multitexturing gebruikt is de voodoo2 sneller. alles wat dat niet gebruikt is de banshee sneller. dat heb ik geweten zeg. vriend had een voodoo2 en het enige wat we toen speelden was quake2. multitexturing dus. BAH :(

forsaken draaide wel veeel beter op die banshee, maar wie speelt er nou forsaken??

leuke kaart verder. een echte classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-08 08:15

The_Duke

ho gek!

Op donderdag 04 april 2002 23:08 schreef Smooth_criminal het volgende:
Dat word dus een nieuwe kopen!
Na 4 trouwe jaren... dag en nacht, weer of geen weer andere moederborden enz enz moet ik afscheid nemen van mij betrouwbare banshee :'( :'( :'(

echt waar het was die 300 gulden waard 4jaar geleden!
ik weet hoe je je voelt :'( zelf ook afstand moeten doen van me banshee :'( naar 4 jaar trouwe dienst :'(
Maar ik heb hem weer nieuw leve ingeblaze door m in een andere pc te plaatsen en daar is ie erug blij mee :P
I luv my banshee hihi O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 04 april 2002 23:14 schreef Smooth_criminal het volgende:
wat leuk zeg op die site staat precies hetzelfde doosje waar ik hem in gekocht heb!!! >:) :)
Lijkt me sterk, aangezien dat doosje van jou in NL was en dat doosje in Japan. :)
Pagina: 1