Bah stomme nieuwerwetse afkortingen, tis gewoon CF voor Gathering of Tweakers Crew, en het gcta voor got/tnet crew algemeenOp vrijdag 05 april 2002 22:30 schreef nelske het volgende:
[..]
Euh, dat laatste kan je niet gok ik zo
Je bedoelt GCA
GTC= Crewforum van GoT
GCA= gezamelijke huiskamervan T.net/GoT
Verwijderd
Openbare dronkenschap op een forum het moet niet veel gekker worden...
Erwin pakt nog een cola en een dikmanz.
Erwin pakt nog een cola en een dikmanz.
Ach, vanavond breng ik in persoonlijke sfeer wel een toost op de crew 
Ik toost wel bij elk drankje wat ik neem op elk crewmember die GoT zo leefbaar houdt
Proost!
Ik toost wel bij elk drankje wat ik neem op elk crewmember die GoT zo leefbaar houdt
Proost!

Nieuw, nu met Twitter
* QUILIX kijkt effe in het rond, ziet veel drank, iedereen is dronken, pakt alle drank en rent weg
Aaaah kijk met jou kan ik praten! Grrrrrene heeft je goed afgetuigd afgerichtOp zaterdag 06 april 2002 14:46 schreef xxfile het volgende:
Proost!
[afbeelding]
Proost
code:
1
2
3
4
| (xxfile): Hey, zoiets noem je nog altijd afgericht :P (D2k): SONiCB00M: opgetuigd==afgericht? :P (SONiCB00M): woops :D (D2k): als Grrrrrene|AFK xxfile aftuigd ging het niet goed denk ik :P |
Ik ben u zeer erkentelijk voor deze correctieOp zaterdag 06 april 2002 15:19 schreef SONiCB00M het volgende:
Aaaah kijk met jou kan ik praten! Grrrrrene heeft je goed afgetuigd afgericht![]()
Proost
Nieuw, nu met Twitter
Mijn bijdrage (een beetje groot maar niet minder lekker):Op zaterdag 06 april 2002 14:46 schreef xxfile het volgende:
Proost!
[afbeelding]
Grolsch is lekkerderOp zaterdag 06 april 2002 22:50 schreef PC-Reactive het volgende:
[..]
Mijn bijdrage (een beetje groot maar niet minder lekker):
[afbeelding]