Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
Moeilijke vraag blijkbaar... 
Maar er moet toch wel iets hiervoor zijn lijkt mij?
Een mogelijkheid zou zijn om Browsegate zo in te stellen dat er tussen twee tijden 1 minuut na elkaar geen internet-toegang mag zijn, maar dan zit ik een minuut offline... en das niet de bedoeling...
Maar er moet toch wel iets hiervoor zijn lijkt mij?
Een mogelijkheid zou zijn om Browsegate zo in te stellen dat er tussen twee tijden 1 minuut na elkaar geen internet-toegang mag zijn, maar dan zit ik een minuut offline... en das niet de bedoeling...
Lanzadera!
Dich bis echt unne foëzen haas
Wat wil jij dan wel ???Op vrijdag 05 april 2002 14:44 schreef Cr3ator het volgende:
dat hij alleen download tussen die periodes
dat hij een hikup in de verbinding geeft ?
voor die eerst kan je dat gewoon met getright instellen.
en die 2e stel je zelf al voor..
Probleem is reeds opgelost...
Thnx anyway!
Thnx anyway!
Post ff hoe je het opgelost hebt..
Wel zo makkelijk voor mensen met het zelfde probleem of mensen die het probleem gaan krijgen!
Wel zo makkelijk voor mensen met het zelfde probleem of mensen die het probleem gaan krijgen!
Dich bis echt unne foëzen haas
Okeej: Vanaf de clients kun je bij Browsegate het commando http://bg-hangup geven vanuit IE. Deze laat ik met windows-taakplanner uitvoeren. Probleem opgelost...
Pagina: 1