Regelbare voedingfan en niet opstarten

Pagina: 1
Acties:

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 16:28

franklin

denkt teveel...

Topicstarter
Ik heb een 350W Enermax EG365AX-VE(G)(FMA) voeding, daarkun je met zo'n potmetertje het toerental van de fan mee regelen...

maar als ik dat ding om half heb staan en ik wil mijn computer aanzetten dan doet ie 1sec en vervolgens gaat ie weer uit. Zet ik m vol open, dan start ie op en dan kan ik m weer rustig terugdraaien!

iemand enig idee wat hier aan de hand is?

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:10

talin

ES-MA

ik heb dezelfde voeding en wat mij het meest logische lijkt is dat het potmetertje niet 100% is .

contact spray of retour sturen .

of een nieuw potmetertje inzetten in de search naar : enermax fans kun je wel ergens vinden waar je ze door kunt vervangen .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• franklin

franklin

denkt teveel...

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 23:23 schreef talin het volgende:
ik heb dezelfde voeding en wat mij het meest logische lijkt is dat het potmetertje niet 100% is .

contact spray of retour sturen .
hmm.. lijkt me toch vreemd.. waarom werkt het wel als ik eerst vol open draai, opstart en daarna terugdraai?! of komt het wel vaker voor?

• franklin

franklin

denkt teveel...

Topicstarter
ik zou eigenlijk mijn mond moeten houden want ik schaam me nogal :P

ik had de de voeding aangesloten op de pins voor de cpu fan en vica versa... met als gevolg dat mijn computer netjes halt on cpufan fail deed :D

ff omgedraaid en geen problemen meer... iets beter kijken de volgende keer :)