dSLR: Nikon D5300;
je kan in een trial versie van VMware bsd oid installen.
ik moet op school met de unix commando's om leren gaan, dus dat wil ik er mee doen.Op donderdag 04 april 2002 22:29 schreef Onno het volgende:
Uh. cygwin ofzo? Hangt er vanaf wat je er mee wilt..
dSLR: Nikon D5300;
Je kunt proberen een shell accountje te krijgen, kun je via een win-prog inloggen op een unix-pc. Of je neemt idd een 30dagen probeerversie van vmware waarin je zelf een linux installeert.Op donderdag 04 april 2002 22:31 schreef p-de-geus het volgende:
[..]
ik moet op school met de unix commando's om leren gaan, dus dat wil ik er mee doen.
Je kunt natuurlijk ook een oude pc pakken en daar linux opzetten
Waarom haal je niet gewoon ergens een ouwe computer vandaan en zet je daar een van de unix'en (weet het meervoud niet) op?
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!
Linkje voor de shellproviders: http://www.leftfoot.com/freeshells.html
Zit vast wel wat nuttigs tussen en scheelt ook een hoop gedoe. Maar je moet wel bedenken dat een shell (lees ssh/telnet) een beetje lastig door kennisnet firewalls e.d. heenkomt...
Zit vast wel wat nuttigs tussen en scheelt ook een hoop gedoe. Maar je moet wel bedenken dat een shell (lees ssh/telnet) een beetje lastig door kennisnet firewalls e.d. heenkomt...
Of een bootable linux op CD. Dat kan natuurlijk ook altijd. Of een probeerlinux. (zipslack??)
Ik zie dat je bij xs4all zit.Op donderdag 04 april 2002 22:27 schreef p-de-geus het volgende:
mijn topic naam zegt het al. ik moet op school unix practicum opdrachten en ik heb van iemand gehoort dat er unix simulatoren zijn. waar kan ik die downen???
In dat geval kan je xs3.xs4all.nl en xs4.xs4all.nl gebruiken. Dat zijn shell servers. Draaien volgens mij op BSD-OS.
Je kan ze bereiken met telnet of ssh.
Pagina: 1