Toon posts:

Afgezet Papst 120mm fan van 38¤

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ging vandaag naar digital electronics een 120mm fan kopen.

Hadden ze de Papst 120mm 4312 fan ik zei ja die is wel goed 38€ slik naja voorruit dan maar.

Nu kijk ik in de pricewatch zie ik allmaal 120mm fan's van papst staan die rond de 25€ zijn. Is dan wel een andere versie maar toch.

Ben ik nu afgezet??

Verwijderd

er zijn echt ongeloofelijk veel papst fans. prijs zal dan ook wel uitmaken. Zo kan ik me voorstellen dat een fan met hogere rpm duurder is.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-02 11:25

ReseTTim

Chocolate addicted

neej, sommige fanz zijn erg duur van papst..

ik heb ook papst 12cm fan en die kosten fl 90,= per stuk deze zijn xtra low noise en draaien op 230V. ik had de mazzel dan ik ze op de hcc dagen zag liggen en ik had ze voor fl 35,= :) :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:31
Misschien ligt het gewoon wel aan de winkel waar je het koop :? ik bedoel je kan 'n CCFL bij De Regenboog halen (vet duur) of bij Stuut en Bruin....

Verwijderd

4312 zegt nog nix btw het gaat om de letters die erna komen die zeggen wat over rpm etc

Verwijderd

Topicstarter
Die fan draait nu op 5 volt want op 12 volt is het zo'n herrie ding dat wil je niet weten.

Dat is echt niet normaal dan dan overtreft hij al mijn andere fan's (4x 80mm fan's).

Verwijderd

Op zich wel denk ik...
Fl 80,- vind ik wel erg veel voor één fan moet ik zeggen. Mijn enermax (120mm) was bijna 20 euro en vond ik al redelijk veel moet ik zeggen.
Had je misschien toch beter via een of ander internetshop kunnen doen.

Verwijderd

uhm papst is wel "neusje van de zalm" wat fans betreft hoor. Worden stuk voor stuk uitgelijnd enzo zodat er geen speling optreedt. Dus je koopt wel wat voor die 80 gulden.

Verwijderd

Topicstarter
Model No: 4312MV 119x119x32
Airflow
Voltage 12 DC
Bearing type BALL
Max pressure
Max noise level dB(A) 39
Noise Bels 5
Service life (L10@40C) 70000
Datasheet

Dot zijn de specificaties.

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 22:25 schreef BzrK het volgende:
uhm papst is wel "neusje van de zalm" wat fans betreft hoor. Worden stuk voor stuk uitgelijnd enzo zodat er geen speling optreedt. Dus je koopt wel wat voor die 80 gulden.
tis industrieel goeds , dus duur en betrouwbaar

Verwijderd

Ik heb 3 Papst fans via internet besteld. Was toch nog fl 185,- kwijt.

Maar goed .. dan heb je ook wel goed spul. Stil spul.
Die prijs is wel met ophanging en shipping er bij en zo.

• mark9534
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:11

mark9534

Ondertitel ?

Die dingen kosten nu eenmaal een hoop geld maar dan heb je wel wat, voor kwaliteit betaal je wat meer als normaal.
Ik heb de mijne bij perfect-systems besteld --> Papst 4212 NGM 23,35

Verwijderd

mijn hele pc is papst gekoeld. heeft 1 en ander gekocht maar ik slaap nu gewoon door mijn pc gepruttel heen. Ik schat dat ie zon 22 dB herrie maakt. fan met hoogste dB is er 1 van 19 dB
Pagina: 1