Ik zag een advertentie van een athlon 1400 voor 75 euro(volgens mij exclusief BTW). Een duron 1200 is 88 euro in de pricewatch. Het is bedoelt al finale upgrade van mn Abit KT7 met duron 600.
Nu heb ik een paar vragen, wat raden jullie me aan
Ik heb gehoord dat de duron/morgan minder warm wordt en beter over te clocken is en sowieso sneller is dan de oude athlon, is dat een reden om duron te kiezen? en moet er daarom een duurdere cooler op de athlon?
Is het sowieso niet veel meer de moeite waard om een flink koelblok te kopen en daarmee de duron over te klokken naar 1000 mhz
Hoe erg merk je de upgrade van duron 600 naar morgan 1200?
Is dat de moeite waard?
Kan de abit kt7 een athlon 1400 aan?
Is het verstandiger om de goedkoopste nieuwe athlon te kopen (1500+) en er een ecs k7s(die met ddr en sdr iig) te kopen en deze hele investering in puur de processor te laten zitten
Nu heb ik een paar vragen, wat raden jullie me aan
Ik heb gehoord dat de duron/morgan minder warm wordt en beter over te clocken is en sowieso sneller is dan de oude athlon, is dat een reden om duron te kiezen? en moet er daarom een duurdere cooler op de athlon?
Is het sowieso niet veel meer de moeite waard om een flink koelblok te kopen en daarmee de duron over te klokken naar 1000 mhz
Hoe erg merk je de upgrade van duron 600 naar morgan 1200?
Is dat de moeite waard?
Kan de abit kt7 een athlon 1400 aan?
Is het verstandiger om de goedkoopste nieuwe athlon te kopen (1500+) en er een ecs k7s(die met ddr en sdr iig) te kopen en deze hele investering in puur de processor te laten zitten