Als ik cs opstart (via gamespy) en dan in een gaem ga zit ik ongeveer 20 sec in de game en dan word ik gekickt naar console en staat er overflowed p.s heb net een nieuwe pc kan het daar aanliggen ofzo ??
staat er toevallig nog wat meer?
of is alles leeg en zie je alleen knipperend in het midden met grote groene letters:
"overflowed"
of is alles leeg en zie je alleen knipperend in het midden met grote groene letters:
"overflowed"
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Gewoon StrikeForce (UT mod) gaan spelen. Veel realistischer en moeilijker, ook geen cheat0rzOp donderdag 04 april 2002 21:59 schreef Razer het volgende:
Als ik cs opstart (via gamespy) en dan in een gaem ga zit ik ongeveer 20 sec in de game en dan word ik gekickt naar console en staat er overflowed p.s heb net een nieuwe pc kan het daar aanliggen ofzo ??
Sorry kon het niet laten
Oja... en een Razer boomslang is bedoeld voor games zoals UT en Q3, waar snelheid de belangrijkste factor is en aim
of natuurlijk ff de readon fix downloaden..
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
in CS draait het om hoe precies maar ook hoe snel je kunt aimen..Op donderdag 04 april 2002 22:16 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Gewoon StrikeForce (UT mod) gaan spelen. Veel realistischer en moeilijker, ook geen cheat0rz
Sorry kon het niet laten
Oja... en een Razer boomslang is bedoeld voor games zoals UT en Q3, waar snelheid de belangrijkste factor is en aimZo'n muis is niet voor games zoals CS bedoeld, een 2knopsmuis is al goed zat met veel stof ertussen
Zoveel hoef je niet te bewegen achter een kist
Please maak volgende keer je topictitel wat duidelijker.
Nog nooit gehad dat ik echt snel moest aimenOp donderdag 04 april 2002 22:37 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
in CS draait het om hoe precies maar ook hoe snel je kunt aimen..
Hehehe inderdaad. In CS heb je tenminste geen sambal in je aars. Ik denk eerlijk gezegd zelfs dat de hele gameplay is verneukt door mensen die UT/Q3 spelen... Ik speel CS-only en strafe niet als een idioot. Ik speel als een echte SAS-operativeOp donderdag 04 april 2002 22:16 schreef benchMarc het volgende:
Oja... en een Razer boomslang is bedoeld voor games zoals UT en Q3, waar snelheid de belangrijkste factor is en aimZo'n muis is niet voor games zoals CS bedoeld, een 2knopsmuis is al goed zat met veel stof ertussen
Zoveel hoef je niet te bewegen achter een kist
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ATI kaartje zeker?!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
readon fix
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Veel plezier: http://www.fileplanet.com/index.asp?file=69717&download=1
Als ie het niet doet: http://www.planethalflife.com/half-life/files/index.shtm#atifix
Als ie het niet doet: http://www.planethalflife.com/half-life/files/index.shtm#atifix
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
en dan ga je dood door zo'n "strafer" 2bad sunny strafen hoort ook bij csOp donderdag 04 april 2002 23:58 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Hehehe inderdaad. In CS heb je tenminste geen sambal in je aars. Ik denk eerlijk gezegd zelfs dat de hele gameplay is verneukt door mensen die UT/Q3 spelen... Ik speel CS-only en strafe niet als een idioot. Ik speel als een echte SAS-operativeZoals het hoort.
blup
thx man moek eve die van fileplannet downloaden ??
Ja, en die installen...
Verwijderd
Zoeken in google naar : ati_fix_hl.exe en ati_fix_cs.exe. In de search kan je dit ook doen trouwens.
thx ik hoop dat het nu werkt maar dat aanmelden bij fileplanet gaat weer lekker snel
misschien cheat je dan
Ik, geheel anders
FF clean install met volledige upgrades. Eerst 1108, dan 1.3 en dat Ati fix. Als het dan nog niet lukt weetikutookniemeer.
Pagina: 1