Toon posts:

Waar Spullen Kopen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik spullen kopen om mijn case om te bouwen. wat ik zoek zijn bijv. temeratuur meters, van die mooi lampjes, en natuurlijk die mooie stikers. Waar kun je die mooie spulletjes kopen??? Kent iemand hier een goede website voor waar ik deze spullen kan bestellen???

Verwijderd

Heel vaak op dit forum! Kijk eens bij de diverse inkoopacties.

:o

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 23:03
Kijk eerst eens ff in de links die door Phreak gegeven worden, staan er genoeg lijkt me zo!

Verwijderd

Topicstarter
ik ahd al door deze links gekeken maar kon geen goede vinden

Verwijderd

als ik hem mag posten

http://www.startup-it-service.nl/start.html

moet je een mailtje sturen die gasten hebben echt van alles ligge. haal er zelf namelijk ook men materiaal vandaan.

mocht ik dit niet posten verwijder hem dan gewoon

Verwijderd

• temperatuur meters
Gewoon bij de halfords of de lokale electroboer
• lampjes
Lokale electroboer, conrad, stuut en bruin
• stickers
Die kan je vast wel allerlei lokale winkels halen (bij skatestores ofzo hebben vaak stickers liggen) Casebadges kan je zelf maken of gewoon aanvragen bij sommige bedrijven (search zal wel meer opleveren).

Oftewel ga lekker een dagje door de stad rennen om te zien of er wat te halen valt.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, maar niet wat ik zoek, ik heb geen zin om uit amerika of zo te bestellen, hoogstens uit belgie of duitsland, zijn er geen goede nederlandse sites die een simpele thermal sensors verkopen, eentje zoals op deze pagina (http://www.frozencpu.com/cgi-bin/quikstore.cgi?search=yes&detail=yes&product=Tmp-02&category=Temperature_Monitoring&keywords=&hits_seen=&page=search.html)

Verwijderd

kijk dan ff bij die start it up service

is gewoon een nederlands bedrijf en wil jij wat hebben dan regelen ze meestal wel wat als het voor hun en jou niet te duur word.

Verwijderd

of wacht op mijn nieuwe inkoop actie(ik heb net besteld voor neon #1)
Pagina: 1