vragen naar aanleiding regels op forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 10:09
toch nog enige vragen nav topic [topic=459037/1/25]

ik weet dat jullie het forum een beetje leesbaar willen houden, goed zo, dat is ook mijn mening.
Maar dit antwoord slaat toch nergens op

1. search heb ik gebruikt, 80 replys over shutdown zonder in de titel direct mijn "probleem". Ik kan toch ze niet allemaal doorwerken?
2. microsft knowledge base. Ja, daar staan zowat 80% van de antwoorden in. En anders is er nog een heel groot internet waar vast en zeker iemand anders wel de oplossing weet.
We kunnen dan toch wel de windows op. systems toch wel sluiten?

3. Oke, ik ben [win2k] in de topictitel vergeten

(en MBM5 wil ik niet gebruiken, maar toch bedankt)

sla ik nou grote onzin uit of zijn jullie toch niet wat te streng. Ik zag (en zie) het forum toch als een plaats waar gelijkgestemde bijeenkomen en vragen kunnen plaatsen (doel van het forum). Als ik voor elke vraag weer een stapel faq's en regels moet doorspitten....

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:31

The Legend

*Plop*

Euhm...er staat toch een oplossing? In MBM5 kun je dat instellen :)

[edit]

en in dit topic [topic=133118/1/50] staat volgens mij ook nog wat :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
Op donderdag 04 april 2002 21:34 schreef brooks123 het volgende:
toch nog enige vragen nav topic [topic=459037/1/25]

Op donderdag 04 april 2002 22:38 schreef The Legend het volgende:
Euhm...er staat toch een oplossing? In MBM5 kun je dat instellen :)
lezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hier: http://www.computertotaal.nl/archief/shutdown.exe

ff gezocht met google, duurde niet zo heel lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 10:09
en in dit topic [topic=133118/1/50] staat volgens mij ook nog wat :?
[/quote]

nee, daar staat het niet in. Misschien topic beter lezen. Hmon triggert alleen een progje, niks in het register etc. En ja, als ik verder op het internet had gezocht was ik er ook wel uit gekomen. Had alleen weinig tijd om te zoeken en had absoluut die "beveiliging" nodig. Kijk als we zo gaan beginnen, topics dichtgooien omdat ik niet het hele inet had doorzocht.. We zijn HIER toch op een forum om elkaar te helpen of niet?

BTW, mijn vraag is nog steeds niet beantwoord (noch via de search), als ik start -> shutdown doe, welk progje (dat standaard in de windows zit) wordt er dan getriggerd?

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. search heb ik gebruikt, 80 replys over shutdown zonder in de titel direct mijn "probleem". Ik kan toch ze niet allemaal doorwerken?
Je wilt toch een oplossing voor je probleem? Daar mag je best wat moeite voor doen hoor..
2. microsft knowledge base. Ja, daar staan zowat 80% van de antwoorden in. En anders is er nog een heel groot internet waar vast en zeker iemand anders wel de oplossing weet.
We kunnen dan toch wel de windows op. systems toch wel sluiten?
Tsja, er zit natuurlijk wel een grens aan. Het is echt niet zo dat zodra iets op ineternet te vinden is dat het dan niet meer gepost mag worden. Maar het moet niet zo zijn dat iets _makkelijk_ te vinden is en er toch hier gepost wordt, waarvan in dit geval sprake is.
Da's lekker. Iemand geeft de oplossing maar die weiger je te gebruiken.
Ik zag (en zie) het forum toch als een plaats waar gelijkgestemde bijeenkomen en vragen kunnen plaatsen (doel van het forum). Als ik voor elke vraag weer een stapel faq's en regels moet doorspitten....
De term 'gelijkgestemden' slaat bij GoT op de 'persoon met meer dan bovengemiddeld verstand van computers'. GoT is niet bedoeld om snel of makkelijk een antwoord op je vragen te krijgen, het is eerder als laatste redmiddel bedoeld. En het is absoluut onzin om te zeggen dat je voor elke post een stapel FAQ's en regels moet doorspitten, A) zoveel regels zijn er nou ook weer niet en B) 1 keer doorlezen en je eraan houden is genoeg.

Wat betreft deze thread; het is niet de bedoeling om hier nou gewoon doodleuk inhoudelijk verder te gaan. Dat topic is niet voor niets op slot gegaan, mocht het blijken dat men na het lezen van de argumentatie in je posts er van overtuigd is geraakt dat het slotje onterecht was dan gaat hij weer open en kun je daar verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

[knip]

BTW, mijn vraag is nog steeds niet beantwoord (noch via de search), als ik start -> shutdown doe, welk progje (dat standaard in de windows zit) wordt er dan getriggerd?
Wat was er mis met shutdown.exe :? ===> HIER <=== :P

:)

Pagina: 1