Toon posts:

Maxtor D740X UDMA 133/7200 RPM 60 GB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Maxtor D740X UDMA 133/7200 RPM 60 GB gekocht, en deze in mn computer gezet, windows drop gezet, en hij werkt goed. bijna goed althans. als ik reboot vanuit windows dan wordt de schijf niet meer gevonden. na de memory ceck dus. hij blijft gewoon hangen. druk ik nu de computer uit, zodat de stroom er volledig af is, dan vindt ie m wel gewoon en start windows op.

weet iemand hoe dit kan??..

auto detect hdd devices(ofzoiets)vanuit de bios levert ook geen resultaten op overigens...

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

en als je hem nou op je Promise connector zet (als je die hebt...), is het probleem dan opgelost?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Topicstarter
Promise connector??...zegt me nix...hoe ziet dat er uit...hij staat nu gewoon als master op een ide kabel...zou het toch ook gewoon moeten doen lijkt me...

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 11:35 schreef coredump het volgende:
Promise connector??...zegt me nix...hoe ziet dat er uit...hij staat nu gewoon als master op een ide kabel...zou het toch ook gewoon moeten doen lijkt me...
Er zijn mobo's met een onboard RAID-controller, meestal is deze controller door Promise gemaakt.

Als je ff doorgeef wat voor mobo je heb, is misschien wat makkelijker :)

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:36
Ik heb precies hetzelfde probleem, wel niet altijd maar wel altijd als mijn computer daarvoor vastgelopen was :?
Ik heb trouwens de A7V133 met raid dus zal m ef proberen op de promise.