Toon posts:

Wat vind jij van de developer Blizzard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou de topic titel zegt het al

dit is mijn mening:
ik vind ze goed omdat ze leuke en goede spellen produceren ze steken er dan wel hun tijd in maar het is altijd een goed resultaat(ik denk dat dat bij warcraft III het geval is). ik vind het wel jammer dat je lang moet w88 maar dat is het meestal wel waard :)

nog een vraag:
welke game vond jij het best en slechst van Blizzard?

ik vond Diablo 2 het beste spel van blizzard, het is superverslavend en is mooi en groot(qua items en etc)
ik vond diablo(1) minder, het sprak me niet egt aan (kwam vast omdat ik D2 al eerder gespeeld had :)

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Starcraft en Diablo (1) vind ik nog steeds geweldige spellen.
Warcraft 1 & 2 waren ook wel leuk, Diablo 2 heb ik nog nooit gespeeld.

Jammer dat ze nu zo moeilijk doen over Bnetd en Fsgs.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Kom maar op met de flames, maar ik vind geen enkel spel van Blizzard lekker spelen. Westwood heeft me qua rts altijd meer getrokken door de snelheid en de manier van bouwen enzo. Dat je nu met CnC Generals op gebouwen moet klikken om te bouwen vind ik dan ook een grote afknapper.
En RPG's hebben me nooit gelegen...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 21:42 schreef daFubar het volgende:
Kom maar op met de flames, maar ik vind geen enkel spel van Blizzard lekker spelen. Westwood heeft me qua rts altijd meer getrokken door de snelheid en de manier van bouwen enzo. Dat je nu met CnC Generals op gebouwen moet klikken om te bouwen vind ik dan ook een grote afknapper.
dat kan
maar ik kna me er zelf niks bij voorstellen

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Black Thorn was cool :)
Ook van Blizzard

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 21:48 schreef Captain Pervert het volgende:
Ook van Blizzard
daar heb ik nog nooit van gehoord :?

Verwijderd

alles is geweldig van blizzard :

Warcraft serie

Starcraft (serie komt nog wel)

Diablo serie

3 kas/ftp krakers :9~

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Blizzard rulez, beste spel: Alles van de starcraft, Diablo, Warcraft serie op de pc eigelijk :P
Slechtste: Starcraft op de N64 :r Dat was echt slecht gewoon

• 7ouis
  • Laatst online: 05-01 12:06
Op donderdag 04 april 2002 21:59 schreef Shagura het volgende:
Blizzard rulez, beste spel: Alles van de starcraft, Diablo, Warcraft serie op de pc eigelijk :P
Slechtste: Starcraft op de N64 :r Dat was echt slecht gewoon
Op een console kan je echt geen strategie game op spelen |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 22:03 schreef NOxie het volgende:

[..]

Op een console kan je echt geen strategie game op spelen |:(
C&C op n 64 was ook een bummer

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Blizzard is gewoon de beste developer die er is.
Ze maken het spel tenminste af, ze rushen het niet op de markt en je kunt ALTIJD kwaliteit verwachten.
Sinds warcraft 1 (eerste spel dat ik van ze ken) hebben ze alleen maar goede spellen gemaakt. Startcraft vind ik hun beste spel, lekkere gameplay, veel diversiteit en gewoon harde actie :D.
Diablo serie heeft me nooit zoveel plezier gebracht omdat ik niet zo houdt van rpg's op de pc.
Maar verder vind ik Blizzard gewoon het beste, hun motto "When it's done." is ook gewoon goed, geen gezeik met uitstellen enzo. en als ze een launchdate geven weet je dat als het niet uitkomt, dat het gewoon nog niet klaar is.
De games worden gewoon op de markt gebracht als ze klaar zijn en dat betekent dat er ellenlange betaperiodes vooraf zijn gegaan.
Kortom blizzard = top

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 22:04 schreef OrkBozz het volgende:

[..]

C&C op n 64 was ook een bummer
ja en op de psx ook :)

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 21:42 schreef daFubar het volgende:
Mag ik vragen waar je die info vandaan hebt, ik ben zelf een C&C fan vanaf Tiberian Dawn, dus alle info over CnC Generals is welkom :)

Ik zie overigens het nut er niet echt van in om gebouwen eerst aan te moeten klikken, wat is er mis met de oude structuur van gebouwen-infantry-wapens :?

Overigens hoop ik dat Generals niet gaat lijken op Emperor Battle for Dune want dan ga ik flink balen. Het is overzicht in die game is nergens terug te vinden, alsmede grote maps.

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04-2025
Op donderdag 04 april 2002 22:09 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar je die info vandaan hebt, ik ben zelf een C&C fan vanaf Tiberian Dawn, dus alle info over CnC Generals is welkom :)

Ik zie overigens het nut er niet echt van in om gebouwen eerst aan te moeten klikken, wat is er mis met de oude structuur van gebouwen-infantry-wapens :?

Overigens hoop ik dat Generals niet gaat lijken op Emperor Battle for Dune want dan ga ik flink balen. Het is overzicht in die game is nergens terug te vinden, alsmede grote maps.
het is natuurlijk offtopic, maar de structuur van het spel is hetzelfde als warcraft.
nu is de rechtse bouwblak verdwenen en moet je op gebouwen klikken en dan kun je daar iets mee bouwen. ook is het hoofdgebouw weg en worden gebouwen nu gemaakt door bulldozers. echt heel kut!

"Unless... I totally miss something..." (van wie is die quote? vertel het mij en win mijn respect!)

• VeldKoe
  • Niet online
blizzard is 0wnage
blizzard is voor zover ik weet 1 vd weinige developers die geen uitgemelkte troep bouwen en snel een gamepje in elkaar knutselen, het is altijd een afgewerkt en diep uitgewerkt spel, dat enorm goede support heeft, maar het mooiste van alles is toch wel de sfeer die ze aan iets kunnen geven imo, muziek/grafisch/geluidseffecten etc het vormt allemaal een geheel die je een praaaaachtige sfeervolle spelervaring biedt.. }:O

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Ook van Blizzard
Die was inderdaad fantastisch ! Is ook nog eens onder de naam Black Hawk uitgekomen, ook van Blizzard, uitgegeven door Dice computer games. Veel meer heb ik niet van Blizzard gespeeld, op de Warcraft saga na. Erg mooi.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Verwijderd

Blizzard heerst!

Blizzard staat bovenaan mijn lijstje als beste developer voor de PC. Starcraft was geweldig!

Blizzard is een van de weinige bedrijven die echt weet hoe je games moet maken. Dat ze games vertragen zie ik alleen maar als voordeel en ben er allang aan gewend. Nintendo heeft er ook een handje van en die hebben mij ook nog nooit teleurgesteld.

Starcraft op de N64, idd 100% bagger maar die game was ook niet geport door blizzard maar door 1 of ander vaag bedrijfje. Bovendien hoort een RTS niet thuis op een console en ik geloof dat starcraft 64 ook nooit in Europa is uitgebracht.

Verwijderd

rock n roll racing

Verwijderd

Uiteraard diabloserie warcraft serie starcraft serie.

Maar van de consolespellen naast rock en roll racing natuurlijk:

LOST VIKINGS!!!! Dat spel heerste echt aan alle kanten,vreselijk droge humor n erg leuk concept. vooral om samen met je broer te spelen..... zucht the good old days

• LordMithril
  • Laatst online: 26-01 21:55
Blizzard rulez :)
zie maar zelfs westwood gaat hun dus nadoen met de methodes van bouwen >:)

Games zijn altijd goed gebalanceerd
Gameplay is altijd "perfect"
Filmpjes zijn om te kwijlen
HUMOR!!!!!!! (in de RTS games door klikken op units, Diablo Cow level)
Muziek is altijd goed en sfeervol

what can is say except:
BLIZZARD RULEZ/OWNZ/ROX

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Blizzard staat bij mij op #2 van beste developers. De Diablo reeks is goed gemaakt maar boeit me absoluut niet, maar aangezien het geen slechte spellen zijn kan ik ze dat niet kwalijk nemen. Starcraft vind ik waarschijnlijk het beste PC spel dat ik ken, geen enkel spel heb ik zo vaak gespeeld, en speel ik zo lang (nu nog steeds elke dag).

Warcraft serie is ook ijzersterk, en de oudere Blizzard spellen op de SNES waren stuk voor stuk steengoed, met name Rock & Roll Racing heerste ("let the carnage begin!") maar ook Blackthorne en Lost Vikings.

• Captain Pervert
Op donderdag 04 april 2002 21:49 schreef OrkBozz het volgende:

[..]

daar heb ik nog nooit van gehoord :?
Geb. datum: 13 september 1988
Op donderdag 04 april 2002 22:30 schreef KillBilly het volgende:

[..]

Die was inderdaad fantastisch ! Is ook nog eens onder de naam Black Hawk uitgekomen, ook van Blizzard, uitgegeven door Dice computer games. Veel meer heb ik niet van Blizzard gespeeld, op de Warcraft saga na. Erg mooi.
Geb. datum: 01 december 1976

Get the picture? :Y) :z :z

Ik denk niet dat ik iemand die in het Geforce-tijdperk is begonnen met gamen, ooit echt serieus zal kunnen nemen :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• LordMithril
Op donderdag 04 april 2002 23:13 schreef MrRudi het volgende:
Blizzard staat bij mij op #2 van beste developers. De Diablo reeks is goed gemaakt maar boeit me absoluut niet, maar aangezien het geen slechte spellen zijn kan ik ze dat niet kwalijk nemen. Starcraft vind ik waarschijnlijk het beste PC spel dat ik ken, geen enkel spel heb ik zo vaak gespeeld, en speel ik zo lang (nu nog steeds elke dag).

Warcraft serie is ook ijzersterk, en de oudere Blizzard spellen op de SNES waren stuk voor stuk steengoed, met name Rock & Roll Racing heerste ("let the carnage begin!") maar ook Blackthorne en Lost Vikings.
just wondering
welke staat bij jouw dan op #1?

edit:

black hawk was ook van blizzard? cool :P kep de demo helemaal dood gespeelt (diskette bleef niks van over :P )

Bier, Whiskey en Metal!!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Lucasarts :9~

...

• Captain Pervert
Op donderdag 04 april 2002 23:17 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

just wondering
welke staat bij jouw dan op #1?

edit:

black hawk was ook van blizzard? cool :P kep de demo helemaal dood gespeelt (diskette bleef niks van over :P )
Als MrRudi zichzelf een beetje serieus neemt dan is dat Microprose. 8 jaar geleden brachten die allerlei soorten games uit, en ze waren stuk voor stuk steengoed. Ik hoop niet dattie aan komt kakken met Westwood - die overigens met Dune 2 het RTS genre destijds op zijn kop hebben gezet - maar die nu toch echt aan het indutten zijn. Echt vernieuwend zijn ze sindsdien nooit meer geweest, terwijl bijna elk spel van Microprose baanbrekend was.

• LordMithril
Op donderdag 04 april 2002 23:22 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Als MrRudi zichzelf een beetje serieus neemt dan is dat Microprose. 8 jaar geleden brachten die allerlei soorten games uit, en ze waren stuk voor stuk steengoed. Ik hoop niet dattie aan komt kakken met Westwood - die overigens met Dune 2 het RTS genre destijds op zijn kop hebben gezet - maar die nu toch echt aan het indutten zijn. Echt vernieuwend zijn ze sindsdien nooit meer geweest, terwijl bijna elk spel van Microprose baanbrekend was.
dan mag je me toch ff helpen... welke titels bracht microprose ook alweer uit... ik ken ze wel maar kan er ff niet opkomen.. (X-com serie toch ook??)

Bier, Whiskey en Metal!!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
master of magic
grand prix
f117a
zelfs een voorloper van BaldursGate gemaakt, zeer goed ben ff de naam kwijt

/edit
voorloper was Challenge of the Five Realms (a.k.a. Spellbound in the World of Nhagardia) was van MicroPlay
echt bruut !

...

• Captain Pervert
Grand Prix 1 (oftewel Formula One Grand Prix, ook wel 'World Circuit' geheten)
Grand Prix 2
Falcon 4.0
Transport Tycoon (Deluxe)
1942: Pacific Air War
Master of Orion
Pizza Tycoon
Airborne Ranger 8-) :7

En dan nog een hele meuk aan F15, F19, F117 games. Wat me zo te binnen schoot zijn ook zo ongeveer de beste. En ze hadden Sid Meyer natuurlijk. En Chris Sawyer.
Als ik gamedeveloper zou worden, zouden dat mijn idolen zijn :)

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

eh was lost vikings niet door interplay uitgebracht ?
of was ie door blizzard gemaakt en door interplay uitgegeven ? :?

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Captain Pervert
Op donderdag 04 april 2002 23:38 schreef knightofn1 het volgende:
eh was lost vikings niet door interplay uitgebracht ?
of was ie door blizzard gemaakt en door interplay uitgegeven ? :?
Omgekeerd. Zelfde verhaal voor Black Thorn trouwens, waar ik het net over had, in case anyone's interested :)

Verwijderd

Ik denk dat Blizzard inderdaad niet mee is gegaan met de "rush" van sommige andere developers. Blizzard neemt de tijd voor een game. Ze werken een concept zeer goed uit voordat ze uberhaupt een game gaan programmeren. Vroeger werd dit vaker gedaan en waren er dus meer developers die veel goede games uitbrachten. Maar de markt wordt tegenwoordig overspoelt en maar weinig developers houden stand en leveren kwaliteit.

LucasArts werd hiernet genoemd, is inderdaad ook een goede game-developer. Maar helaas is LucasArts teveel gebonden aan Lucasfilm waardoor men die hele crap games van episode 1 moest maken (Star Wars - Episode 1). Bovendien is het genre waar LucasArts zeer sterk in is/was helaas tenonder gegaan namelijk: Adventures!

Zelfs Blizzard heeft een adventure gemaakt maar helaas nooit uitgebracht (Adventures waren niet meer in trek toen de game vorm begon te krijgen).

ach ja :)

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 15:29
Blizzard is de enige echte gamesbakker voor mij.
Al jaren.
Alleen maar topspellen uitgebracht.. allemaal spellen die je na maanden dan al niet jaren nog graag speelt.
Respect voor Bliz.

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 23:22 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Microprose heeft ooit wel eens wat goede spellen UITGEBRACHT. Gemaakt hebben ze nauwelijks iets, ze pronkten met titels van Sid Meier, Chris Sawyer en Team 17. Microprose is een uitgever, geen developer, en heeft naast veel goede spellen ook veel rotzooi uitgebracht. De racespellen vond ik slecht, flight simulators vind ik niet eens spellen (maar das mijn mening, het kunnen best uitstekende flightsims geweest zijn). Mech Warrior en M1 Tank platoon was ook niet echt bijzonder.

Terecht trouwens dat je Sid en Chris als idolen zou noemen...ze hebben echt iets wezenlijks bijgedragen aan de ontwikkeling van videogames. (zij niet alleen natuurlijk, denk aan Matt Smith, David Braben, Al Lowe, Shigeru Miyamoto, Yo Suzuki etc. etc.)

Oh en ik was niet van plan Westwood te noemen, hoewel het mijn beste vrienden zijn in deze industrie ben ik absoluut niet te spreken over hun laatste spellen (op NOX na en Battle for Dune na). Maarruh westwood zette het RTS niet op hun kop met Dune2, ze creeerden het hele genre.

Nee op #1 bij mij stond, staat en zal waarschijnlijk altijd staan: Konami.

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:42

Soullie

Planeshift

Op donderdag 04 april 2002 23:32 schreef AwesomE het volgende:
master of magic
grand prix
f117a
zelfs een voorloper van BaldursGate gemaakt, zeer goed ben ff de naam kwijt

/edit
voorloper was Challenge of the Five Realms (a.k.a. Spellbound in the World of Nhagardia) was van MicroPlay
echt bruut !
Master of magic roelt ook zwaar... remake !!! :)

Beste games van Blizz

Warcraft 2
Diablo 2

Echt slechte spellen hebben ze niet...

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2025

QuestGamer

Questje

Starcraft is wel geinig... :) Beetje oud...

Warcraft II was superkewl, heb ik veel gespeeld!
Warcraft III moet ik nog zien, maar ja

RPG trekt mij ook niet echt...

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:51
Blizzard is een van de beste. Bij mij staat bovenaan nog steeds de vent achter de rollercoaster en transport tycoon games. (ook al is dat niet echt een bedrijf maar boeie)

Blizzard heeft goeie games gemaakt alles eigenlijjk behalve de verschrikkelijke starcraft games. Ik snap het tot op vandaag nog steeds niet. Tiberian Sun wordt door 90% van de gamers de grond in gestamt maar Starcraft heeft het allemaal terwijl deze twee qua grafix ontzettend veel op elkaar lijken. Als dat niet zo is nou ja ik vond dat.

Strava | AP | IP | AW

• Wiebbe
  • Laatst online: 29-01 10:54

Wiebbe

<none />

als ik heth er zo lees, zijn er eigenlijk twee soorten mensen: BLizard Fans & Westwood fans. Leuke is dat ik gewoon beide ben. D2: Fantastisch, heerlijk gewoon dat hack en slash met rpg elementen, D1: toen der tijd: heerijk :) skills (ok spells dan) wat minder maar toch errug leuk. War1+war2, ook heerlijk errug veel op school via ipx gespeelt.. Starcraft: zekereen topper op multi en single, multi werd alleen aardig verpest met veel cheaters, maar toch 2vs2 @ LT is mijn favo :)

Westwood: Nox viel mij aardig tegen, bah, nogal saai, alleen Co-op multi was leuk.
C&C1: daar begon het bij mij mee, speelde toendertijd ok war2, maar dit was ook masterlijk, veeeeel snellere speeltijd, meer aktie, minder strategie. gewoon lekker snel potje spelen.
Ra1: Woei! wat was dat een tof spel, helaas waren de Allies toch wel minder sterk dan de soviet. Maar heerlijk. vooral skirmish. TS: Baaaaaaaaaaah! nie leuk, lagde erg, lelijk, veeeeels te donker, en units waren nie leuk. Weinig gespeelt. Ra2: FANTASTISCH, samen met yuri revenge, HEERLIJK ech ttoppertje net als Starcraft, heerlijk uitgebalanceert, en snelle speelstijl. Trouwens hier kwam pas de "oeroude" Gebouwen-defense-infantry-Tanks voor het eerst erin. Emporor:dune, ook lekker spel, alleen niet lekker gebalanceert, speelde toch minder dan Ra2...

dis mijn mening, Blizzard is dus een goede dev, alleen het w88 is zo zwaar klote. Kwaliteit is wel fantastich, dat ze DnetB hebben gestopt.. Toppie, was alleen vor beta, en dat niet leuk voor ze (ik geef toe, heb zelf ok gespeelt), Maar FSGS, dat vind ik lame, was heerlijk (alhoewel k alle bovengenoemde spellen legaal heb) kon alleen wel met FSGS spelen met vrienden die nie legaal hadden..

anyway mijn 2 centjes

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

Wiebbe: ik ben toch echt een Bioware fan hoor.

Kijk maar eens op www.bioware.com waarom :+

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 13:15
Blizzard rules :)
En dan met name Diablo 1 en StarCraft.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

BLizzard maakt coole spellen, maar wat sneller werken mag van mij wel.

Warcraft 3 duurt nou al eruuuuug lang

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op vrijdag 05 april 2002 20:52 schreef MrRudi het volgende:

[..]

onbelangrijke meuk

Nee op #1 bij mij stond, staat en zal waarschijnlijk altijd staan: Konami.
ja dat denk ik ook wel, mischien gedeelde 1e plaats met blizzard. Maar konami levert erg goede spellen.

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

De gloriedagen van Microprose en LucasArts zijn helaas voorbij... ontzettend jammer, want die jongens wisten keer op keer juweeltjes af te leveren van heb-ik-jou-daar. Je moest als developer van erg goede huize komen om daar aan te tippen, om van overtreffen maar niet te spreken.

En opeens was daar dan Blizzard. Het toen nog relatief onbekende bedrijfje zette zich in '93 op de kaart met Warcraft en heeft sindsdien naar mijn mening geen enkele slechte titel afgeleverd -- al hun spellen waren en zijn topproducten... fantastische sfeer en afwerking, geweldige gameplay, humor waar patent op lijkt te zitten... games waarvan er meer gemaakt zouden moeten worden.

Westwood mag dan het RTS genre hebben uitgevonden (Dune II en Tiberian Dawn waren legendarisch), maar het is Blizzard geweest die het verder heeft ontwikkeld en voortgezet. De opvolgende C&C delen waren technisch zwak en innovativiteit was ook ver te zoeken. Tot nu toe is er eigenlijk maar 1 serieuze concurrent van War- en Starcraft geweest (Total Annihilation), dat geeft wel aan hoe enorm goed Blizzard's titels in elkaar zitten.

Conclusie: wie niet minstens 1 spel van deze topdeveloper op de plank heeft staan is gewoon geen gamer :P

't Tempo waarmee ze aan hun producten werken geeft bij Blizzard aan hoeveel aandacht er aan wordt besteed -- dit in tegenstelling tot de bagger die veel andere ontwikkelaars na jaren uitstel op de markt slingeren.

• buzz
  • Laatst online: 16:09
Blizzard gaat voor qualiteit van games, en dat is iets wat je niet vaak meer ziet, al begint het nu wel een trend te worden, je game zolang mogelijk uit te stellen,

Verwijderd

Starcraft 0wnz hard!

• buzz
  • Laatst online: 16:09
Op zaterdag 06 april 2002 02:12 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Starcraft 0wnz hard!
ik merk het ja, het is laat :D je replies worden langer >:)

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Blizzard heeft mooie, goede spellen die niet eens teveel van je pctje eisen.

Enne Warcraft 2 was relaxt 8-). Nu maar wachten op Warcraft III.

Erm...

Verwijderd

Blizzard maakt idd topgames, maar ik heb er toch een ding tegen ze..

Degene die Diablo 2 spelen kennen dit probleem wel..
De LAK die ze vertonen zodra een spel goed en wel draait, ze brachten een EXpack uit die het spel eerder zodanig verklootte, dan goed deed... en wat heb je ? alles ligt op zn gat.
(Tsjah.. die paar uur xtra werk van act 5 en het ontdekken van nieuwe items hielp je de eerste weekjes door maar daarna..)

Nu kan je wel zeggen "ze patchen het heus wel, en ze werken er echt wel aan..", kan wel zo zijn, maar zeker weten 3 maanden niks aan je ONLINE RPG doen vind ik gewoon niet kunnen !! Mensen schreeuwen al dagen (onderhand weken en maanden) verschillende oplossingen waarvan ze op ze minst deze kunnen proberen.
(Nu weet ik dat Bnet free is, maar heel wat mensen zijn best voor een betaalde Bnet service, als daar maar tegenover staat dat het echt beter is)
Daarom staat Ome Blizzard (terecht vind ik) bij mij op nummer 2...

Mijn nummer een ??
Westwood.. gewoon vanwege de roelerende C&C series, die ik elk met plezier speelde (al was Tib.Sun een tegenvaller.. maar ja eens een foutje kan wel :z ) en ook hun onderhoud van online games is niet helemaal alles, maar ik vind stukken beter dan die van Ome Blizzard...

Astu.. mijn 2 rooie centen :+

Verwijderd

Blizzard rules...Starcraft is imho hun beste spel tot nu toe!Als je (zoals ik) een goeie achtergrond verhaal waardeert, dan kun je je lusten botvieren op Starcraft. Overigens is dat ook uitstekend in de Warcraft en Diablo series, die ik beide heeeeel erg veel gespeeld heb.

Toch is mijn #1 game nog altijd: Total Annihilation

Dat is toch echt mijn alltime favoriet!De hele sfeer die erin zat, de units, de levels! :9~ De muziek..die zich aanpaste aan wat je deed! Als je net begon, wat trieste muziek, om je aan de barre omgeving van de planeten te doen denken, maar als je eenmaal in gevecht was, felle muziek, meer actie! Perfect! Ik wacht nu op een spel dat mij zo blij kan maken... (TA:Kingdoms was een flop).

Maybe Warcraft III...?

• kamerplant
  • Niet online
WCII is het enige wat ik van ze een tijd heb gespeeld, en die was leuk. :)
WCIII ziet er nog mooier uit, en misschien wel nog leuker, maarja, ik heb nu niet meer zo'n zin in zulk soort spellen. Dus ook niet in Diablo en die andere spellen die ze maken.. :{

🌞🍃

• Wiebbe
  • Laatst online: 29-01 10:54

Wiebbe

<none />

Op zaterdag 06 april 2002 09:48 schreef Spaceman_Spiff het volgende:
....

Toch is mijn #1 game nog altijd: Total Annihilation

.....
Lol, valt me op dat veel mensen hier Ta beter vonden dan Starcraft. Nou heb ik ontzettend veel Ta en Sc gespeelt, en vind ik Sc toch beter dan Ta, kijk nou naar bijv Single play, je kan me nie gaan vertellen dat Ta daat beter in is, de missies in Ta waren gewoon weg saai, geen verhaal in de missies, geen verrassingen, gewoon vaak hetzelfde liedje..

Sc daar entegen war gewoon Fantastisch in single, nooit heb ik zo aan mijn beelscherm gekluisterd gezeten bij een strategie spel, het verhaal, de mensen, je leefde gewoon me met raynor en kerrigan!

Multi bekeken, Bone yards kwam gewoon te laat vind ik, toen ik al wat minder Ta aan het spelen was, deed ik nogmee aan de beta, maar ben uiteindelijk gewoon gestopt, idee was prachtig er achter, maar ja, misde gewoon iets. Ta, is veel langzamer dan Sc, en heeft minder aktie gevoel (ok, ik weet het, ontezettend veel units, maar als mijn marine zegt, Lets rock ofzo, spreekt mij meer aan, dan bliep bliep...) je had gewoon 10 lashers, en 20 flashes ofzo, en reed er door heen. Bij Sc is dat gewoon anders, Multi was fantastich gedaan, lekker makkelijk, en was er ook gewoon meteen (bnet natuurlijk..) Spelen daar is veel moeilijker, en ook spannender, bij Ta pompte je gewoon je units, maar bij Sc, waren er ook geen "Super units". Al met al, staat Sc bij mij echt boven Ta..

En bioware is inderdaad ook een pracht dev bedrijf, de games zijn erg mooi, maar voor mij te lang, je moet er van houden. Ik heb het gedult er niet voor.. daarom vond ik Ice Wind Dale wel weer erg tof, lekker vechten en veel minder Bla Bla..

Konami en Square staan bij mij ook erg hoog, square heeft gewoon pracht games Chrono trigger was daar een van, en konami met een errug stoere Arcade hal spellen, Metal gear solid (alhoewel, ik die nie zo goed vond als de rest van de populatie..) en alle pracht gba spellen..

maar als we het over Dev's van Strategie spellen hebben, zijn westwood en Blizz even hoog hiero, Sc, is gewoon een heel ander soort strategie spel dan Ra2, Speelt anders, is anders. Daarom vind ik dat als mensen zeggen Westwood heeft het "uitgevonden" maar blizzard is er mee verder gegaan, toch nie helemaal kloppen, want westwood heeft hun kant van de strategie ook echt verbeterd..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

zoals mijn ondertitel al zegt
STARCRAFT IS HET BESTE SPEL OOIT!!!!!
het is nu al meer dan 2 jaar oud volgens mij maar speel het nog bijna iedere dag, ook over battlenet is het super (alleen soms jammer van de latancy prblemen). Diablo vind ik niks. ik vind het teveel loop werk mar ja dat is natuurlijk een mening

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:13

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik vind het lastig om te kiezen. Ik heb er dus 3 op 1 staan: Blizzard, Westwood en LucasArts

Blizzard: StarCraft en WarCraft 2
Westwood: C&C reeks
LucasArts: X-Wing serie. X-Wing is het spel dat al zo'n 7 jaar op mijn HD bivakkeert. (En er waarschijnlijk ook nooit meer af zal komen :7 )

He who controls the Spice, controls the Universe.

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-01 09:16
hm slechts? geen?
best? War Craft 3 !!!

Aap!

Verwijderd

ik vind blizzard een van de beste game maker out there,
ze besteden gigantisch veel aandacht aan hun game( bijv. the art van Warcraft 3) en zij richten zich op de gameplay( ok wel wat op de graphics), en dat is wat veel game maker tegenwoordig niet meer doen , zij denken hoe mooier het spel hoe beter....................
maar of dat waar is

mijn lievelings games: warcraft2 starcraft serie

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-01 13:02

Basszje

Reisvaap!]

Mijn favo is toch echt microprose, sorry.
Denk trouwens niet alleen aan alle tycoon, maar ook aan civilization / colonization spellen . Dat zijn de paar beste spellen ooit gereleased.

Blizzard is wel goed btw. Diablo 1/2 zijn top.
Altijd kwaliteit :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• YdK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-01 12:20

YdK

Blizzard rulez!!!
warcraft 1+2: heel veel gespeeld nog steeds mn favo ipx spel
starcraft: beetje overbodig maar starcraft heeft gewoon de beste sp van alle RTSen bij elkaar
Diablo 1: in zijn tijd een prachtig spel, maanden gespeeld
diablo II: Samen met baldurs gate de beste rpg ooit, vooral de multiplay over bnet is geweldig (op de lag na:( )

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Blizzard roels! Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smilies/worshippy.gif

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Ook van Blizzard
Jaa nou weet ik het weer, zat al te denken "hoe heettie nou ook alweer". Erg top spel! dat speelde ik nog met mn trident9440 vid kaartje..

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 10:41 schreef starmania het volgende:
zoals mijn ondertitel al zegt
STARCRAFT IS HET BESTE SPEL OOIT!!!!!
het is nu al meer dan 2 jaar oud volgens mij maar speel het nog bijna iedere dag, ook over battlenet is het super (alleen soms jammer van de latancy prblemen). Diablo vind ik niks. ik vind het teveel loop werk mar ja dat is natuurlijk een mening
meer dan 2 jaar oud?? het was released in maart 1998 :) ... dat maakt em meer dan 4 jaar oud :)
Pagina: 1