Ik heb vandaag een Geforce 4 Ti4600 binnengekregen van het merk Leadtek (Winfast A250 Ultra TD). Dus ik oude videokaart geuninstalled (zowel software als hardware). Daarna GF4 erin maar windows crasht bij het 2e laadscherm, ook veilige modus wil hij niet aan.
Dus ik dacht ik installeer Win2000 even overnieuw, maar tijdens de installatie vlak na de installatie van de apparaten en net voor de licentie overeenkomst blijft er zo'n dom cursortje knipperen. Ik kan een uur of een jaar wachten, maar dat ding blijft dus knipperen.
Al geprobeerd:
- Search
- Bios instellingen terugzetten
- Gezocht op Google
- Bios update
- Alle apparaten eruit gesloopt behalve gf4 schijven moederbord en ram en cdrom
Systeeminfo:
Epox 8KHA+
512mb Crucial
Geforce 4 Ti4600
Promise Tx2000
2 raid arrays
[UPDATE]
Net even Ti4400 van me vader geprobeerd, precies zelfde probleem, als ik me gf2 pro erin doe draait et als een trein..
[/UPDATE]
[UPDATE2]
Zonder raid-controller doet hij het prima. (andere hardeschijf)
Maar dat wil ik niet, ik wil en GF4 en raidcontroller
[/UPDATE2]
Dus ik dacht ik installeer Win2000 even overnieuw, maar tijdens de installatie vlak na de installatie van de apparaten en net voor de licentie overeenkomst blijft er zo'n dom cursortje knipperen. Ik kan een uur of een jaar wachten, maar dat ding blijft dus knipperen.
Al geprobeerd:
- Search
- Bios instellingen terugzetten
- Gezocht op Google
- Bios update
- Alle apparaten eruit gesloopt behalve gf4 schijven moederbord en ram en cdrom
Systeeminfo:
Epox 8KHA+
512mb Crucial
Geforce 4 Ti4600
Promise Tx2000
2 raid arrays
[UPDATE]
Net even Ti4400 van me vader geprobeerd, precies zelfde probleem, als ik me gf2 pro erin doe draait et als een trein..
[/UPDATE]
[UPDATE2]
Zonder raid-controller doet hij het prima. (andere hardeschijf)
Maar dat wil ik niet, ik wil en GF4 en raidcontroller
[/UPDATE2]