Hoi mede tweakers,
Allereerst heb ik de search gebruikt, maar kom ik ook daarmee niet uit dit waarschijnlijk simpel probleem. Ik heb thuis het volgende netwerk met de volgende computers. 2xwin98 1xwin2000 en 1xwinXP. Oke het probleem is dat ik op iedere pc een zogenaamde "uitwisselmap" heb gemaakt waar iedere computer bij elkaar in kan rotzooien met volledige rechten. Dit werkt dan ook zo als het moet, alleen moet ik iedere keer als ik van mijn winxp pc op "uitwisselmap" van de win2000 pc wil rommelen steeds maar weer dit [afbeelding] venstertje invullen
Om gek van te worden
Ik vul dan alleen mijn gebruikers naam in die op alle computers het zelfde zijn, en dan kom ik er in en kan rotzooien tot de volgende reboot
De computers maken allemaal deel uit van de zelfde werkgroep. Vreemd is dat ik andersom en bij de andere computers bij het inloggen niks hoef op te geven
Het zal wel weer iets simpels zijn, maar ik kom er niet uit. Alles wat in de search staat lijkt er wel heel erg op, maar is het net niet
Oke, voor alle duidelijkheid ... ik wil dus gewoon zonder aanlog venstertjes bij alle "uitwisselmappen" van alle computers naar elkaar kunnen rommelen.
Hoop dat jullie mij het verlossende antwoord kunnen geven
Allereerst heb ik de search gebruikt, maar kom ik ook daarmee niet uit dit waarschijnlijk simpel probleem. Ik heb thuis het volgende netwerk met de volgende computers. 2xwin98 1xwin2000 en 1xwinXP. Oke het probleem is dat ik op iedere pc een zogenaamde "uitwisselmap" heb gemaakt waar iedere computer bij elkaar in kan rotzooien met volledige rechten. Dit werkt dan ook zo als het moet, alleen moet ik iedere keer als ik van mijn winxp pc op "uitwisselmap" van de win2000 pc wil rommelen steeds maar weer dit [afbeelding] venstertje invullen
Hoop dat jullie mij het verlossende antwoord kunnen geven