Ok.. Ik heb al in een vorig topic mijn probleem gegeven, maar daar kwam niet zoveel reactie op. Vandaar dat ik effe een nieuwe open met duidelijke probleemomschrijving.
Ik heb vandaag (alweer) Slackware 8.0 geinstalleerd.
Ik heb de gewone istallatie gedaan, maar ZONDER KDE.
Vevolgens Kernel 2.4.18 geinstalleerd en de laatste NVidia drivers.
Toen alles een beetje draaide heb ik KDE 3 RC2 voor Slackware geinstalleerd via INSTALLPKG *.*
Als dit klaar is staat KDE 3 in /opt/kde3 en QT in /usr/lib/qt-3.0.2
Deze dirs vul ik vervolgens in bij ld.so.conf en draai vervolgens ldconfig. (/opt/kde3/lib en /usr/lib/qt-3.0.2/lib)
Als ik daarna KDE wil starten, dan krijg ik een stuk of 7 fouten over dat hij de SHARED LIBARIES niet kan vinden. Terwijl deze in /opt/kde3/lib (ld.cond.so) staan.
Wat doe ik fout??????
/me heeft nog geen mogelijkheid gekregen om KDE 3 stable te downloaden. Maar RC2 moet ook gewoon werken
Ik heb vandaag (alweer) Slackware 8.0 geinstalleerd.
Ik heb de gewone istallatie gedaan, maar ZONDER KDE.
Vevolgens Kernel 2.4.18 geinstalleerd en de laatste NVidia drivers.
Toen alles een beetje draaide heb ik KDE 3 RC2 voor Slackware geinstalleerd via INSTALLPKG *.*
Als dit klaar is staat KDE 3 in /opt/kde3 en QT in /usr/lib/qt-3.0.2
Deze dirs vul ik vervolgens in bij ld.so.conf en draai vervolgens ldconfig. (/opt/kde3/lib en /usr/lib/qt-3.0.2/lib)
Als ik daarna KDE wil starten, dan krijg ik een stuk of 7 fouten over dat hij de SHARED LIBARIES niet kan vinden. Terwijl deze in /opt/kde3/lib (ld.cond.so) staan.
Wat doe ik fout??????
/me heeft nog geen mogelijkheid gekregen om KDE 3 stable te downloaden. Maar RC2 moet ook gewoon werken