zou kunnen proberen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
ik denk dat het moeilijk gaat worden om een geschikte cdromspeler te vinden, 40 speed is namelijk erg snelOp donderdag 04 april 2002 20:45 schreef L3PrAcHauN het volgende:
ik heb sinds eergister de plextor 40x12x40x
maar nu kan ik niet meer on-the-f;y kopieeren met me dvd speler
wat is de beste en snelste cd-rom of dvd dat ik wel weer on-the-fly kan kopieren met dit ding ?
de cdrom spelers van tegenwoordig zijn allemaal praktisch even snel als een normale 40 speed, dus ik denk dat je het on the fly kopieren op je buik kunt schrijven op 40 speed
zet hem wat langzamer of zo
Verwijderd
Verwijderd
Die was van Kenwood (had 5 lasers, waardoor het toerental mooi laag bleefOp donderdag 04 april 2002 23:12 schreef ShinTsu het volgende:
vroeger waren er van die 72X multibeam cd-rom spelers met die dingen hou je het zeker wel bij vraag me alleen af of ze nog gemaakt worden....
Verwijderd
Asus DVD
Aopen DVD
Pioneer Slot en tray DVD
LG dvd
LG cd-rom
Aopen cd-rom
Verwijderd
Verwijderd
CD Speed
04 March 2002 - 22:36:10
CD-ROM drive information
VendorLG
ProductDVD-ROM DRD8160B
Firmware Version1.01
CD information
TypeData
Length71:48.32
Test results
Transfer rate
Average36.07x
Start21.70x
End47.21x
Reading typeCAV
DAE quality
ScoreN/A
Accurate streamNo
Seek times
Random107 ms
1/3 Seek120 ms
Full162 ms
CPU usage
1X0%
2X1%
4X2%
8X5%
Interface
Burst rate2 MB/s
Spinup/Spindown Time
Spinup Time2.06 sec
Spindown Time3.48 sec
Disc Eject Time1.42 sec
Disc Load Time7.53 sec
Disc Recognition Time0.01 sec
en dat maar met een 71Min gevulde cd dus hij is wat sneller aan het einde als je 80 bijf zal gebruiken maar die had ik ff niet bij de hand
Verwijderd
CD Speed
05 april 2002 - 6:08:20
CD-ROM drive information
VendorLITEON
ProductDVD-ROM LTD163
Firmware VersionGH5K
CD information
TypeAudio
Length76:44.04
Test results
Transfer rate
Average36.38x
Start21.02x
End48.13x
Reading typeCAV
DAE quality
Score10
Accurate streamYes
Seek times
Random86 ms
1/3 Seek198 ms
Full254 ms
CPU usage
1X2%
2X3%
4X7%
8X43%
Interface
Burst rate13 MB/s
Spinup/Spindown Time
Spinup Time0.00 sec
Spindown Time2.51 sec
Disc Eject Time1.23 sec
Disc Load Time2.46 sec
Disc Recognition Time14.11 sec
Verwijderd
Nee zal best wel goed spul zijn maar heb het niet in het asortiment liggen waar ik me spullen vandaan haal
Btw heb ff Audio cd gechecked voor je met die lg en die blijft strak op 13speed .... dus dat is wel een minpuntje!
De LiteOn LTD163 komt er als snelste DVD-speler met een data cd eruit.
LiteOn LTD163 data lezen:

Als je dat vergelijkt met de brandsnelheid van de Plextor 40/12/40A zie je dat dat net gaat:

Maaruh, een image maken is toch zo gebeurd? Waarom per se on-the-fly?
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
LOL
Verwijderd
denk dat dat systeempje gewoon gaar is moet ze ergens anders testen om de juiste resultaten te krijgen... sorry
btw GF4 er in getest 3300+- marks op 3dmark 2001!
is een brak ding en heeft nog nooit erg willen "draaien"
dus ik wil gewon een nieuwe dvd en dan gelijk de beste ten opzichte van mijn plextor 40x12x40x, en zoadat ik gelijk weer on the fly kan kopieren, ik heb begrepen dat dat sneller gaat ?
true, true.Op vrijdag 05 april 2002 08:10 schreef ShinTsu het volgende:
mjah... heb het niet zo erg op liteon leuk spul hoor ...
Nee zal best wel goed spul zijn maar heb het niet in het asortiment liggen waar ik me spullen vandaan haal
ik heb ook een lite-on dvd spelert, en die haalt wel een aardige snelheid, maar op gegeven moment stort de transfer speed inelkaar. heb dit getest met nero cd speed ofcourse.
heb zelf nu een pioneer slot in, en die werkt echt super. die lg ziet er ook niet verkeerd uit.