webcam voor aan de muur

Pagina: 1
Acties:

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoi,
Ik zoek een webcam voor aan de muur (simpele beveiligingscamera). Nou hebben alleen al die camera's zo'n lelijk bolletje d'r op. Weet iemand een beetje fatsoenlijke camera die ik hiervoor wel kan gebruiken?

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
zo'n spycam?

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

Bij conrad gaan shoppen hebben wel hele kewle cams. Misschien wat duurder maar heb je goed en klein spul.

• MadMurdock
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 20:33 schreef KaAzKoP het volgende:
zo'n spycam?
Mwa.. hoor ik niet echt veel positieve verhalen over ...
Op donderdag 04 april 2002 20:35 schreef Brazza het volgende:
Bij conrad gaan shoppen hebben wel hele kewle cams. Misschien wat duurder maar heb je goed en klein spul.
Oké meneer Conrad, ik ga even kijken :P

edit:

Verdere suggesties zijn zo te zien, nog wel een beetje welkom...

Verwijderd

Op mijn Philps vesta pro zit een standaard statief schroef busje.

Daar zou je wel een beugeltje voor kunnen krijgen/maken.

Verwijderd

Zelf heb ik een Philips ToUcam pro (PCVC 740K) hiervoor gebruikt. Alleen al vanwege de beeldkwaliteit. Het rare voetje haal je er vrij makkelijk vanaf. daarna door het gaatje wat je overhoud een M5 boutje heen zetten en deze monteer je op een haaks beugeltje. Het beugeltje moet je dan mischien nog wel verbuigen om hem goed te richten. Ik vind dit wel een vrij nette oplossing.

Een tip voor de software is deze http://www.go1984.de/en/default.htm . En crime catcher is wel aardig en gratis.

• MadMurdock
  • Niet online
Op vrijdag 05 april 2002 09:11 schreef Stippie het volgende:
Zelf heb ik een Philips ToUcam pro (PCVC 740K) hiervoor gebruikt. Alleen al vanwege de beeldkwaliteit. Het rare voetje haal je er vrij makkelijk vanaf. daarna door het gaatje wat je overhoud een M5 boutje heen zetten en deze monteer je op een haaks beugeltje. Het beugeltje moet je dan mischien nog wel verbuigen om hem goed te richten. Ik vind dit wel een vrij nette oplossing.

Een tip voor de software is deze http://www.go1984.de/en/default.htm . En crime catcher is wel aardig en gratis.
hé thnx, zal 'm is ff in het 'echt' gaan bewonderen :)

Oja, ik heb hier nog een oude P1 133, staan. Als ik hier een USB controller inzet en dan iets van Debian erop, is er dan software zodat ik kan inbellen en 'live' in het gebouw kan kijken?
Pagina: 1