Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Verwijderd
Net even hier gelezen http://www.propellerheads.se/products/rewire/rewireFAQ.html, daar beweren ze dat midi helemaal nog niet kan via Rewire 1.0...ik weet niet of er al een nieuwere versie is...
Ja, 2.0 en die heb ik ook, maar dat helpt nog niet zoveel. In principe zouden de Rewire MIDI tracks gewoon als outputs moeten verschijnen in Cubase... maar dat doen ze dus niet 
Iemand nog ideeën?
Iemand nog ideeën?
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Ik heb het
Je moet ik Reason bij Options, Enable Remote MIDI mapping aanzetten! Lekkere documentatie propellerheads
Ik heb ook een probleem als ik ze gerewired heb en ik speel in Reason af en klik in mijn secuencer op verder in het nummer te gaan, dan hoor ik altijd een tik op dat moment, wat is dat hoe kan ik dat oplossen?
Pagina: 1