Probleem met Reason in Cubase.

Pagina: 1
Acties:

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:01
Ik ben al enige tijd bezig om reason in cubase te laten werken, maar op de
een of andere manier doe ik iets verkeerd. Dit doe ik nu:

1) Launch Cubase
2) Launch Reason (Reason zegt dattie rewire slave is, dat klopt dus).
3) Cubase->Panels->Rewire, Reason Mix L en R aanvinken.

Nu komt er ook daadwerkelijk geluid door cubase als ik bijvoorbeeld in
reason op preview druk, maar hoe stuur ik nu MIDI data van Cubase naar
Reason?
Volgens mijn moet ik dan toch gewoon bij een willekeurig MIDI kanaal een
reason instrument kunnen selecteren??

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

zoek eens via www.deja.com: Rewire midi

Verwijderd

Net even hier gelezen http://www.propellerheads.se/products/rewire/rewireFAQ.html, daar beweren ze dat midi helemaal nog niet kan via Rewire 1.0...ik weet niet of er al een nieuwere versie is... :?

• BCC
Ja, 2.0 en die heb ik ook, maar dat helpt nog niet zoveel. In principe zouden de Rewire MIDI tracks gewoon als outputs moeten verschijnen in Cubase... maar dat doen ze dus niet :(
Iemand nog ideeën?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• BCC
Ik heb het :) Je moet ik Reason bij Options, Enable Remote MIDI mapping aanzetten! Lekkere documentatie propellerheads |:(

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03-2025
Ik heb ook een probleem als ik ze gerewired heb en ik speel in Reason af en klik in mijn secuencer op verder in het nummer te gaan, dan hoor ik altijd een tik op dat moment, wat is dat hoe kan ik dat oplossen?
Pagina: 1