HetNet en 'The Bat!'

Pagina: 1
Acties:

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 17:46
goed, ik gebruik The Bat! als email client (geen microsoft graag) 3meg maar.

maar ik kan (sinds de omnummering ??) wel mail ontvangen maar niet zenden, hoewel ander accounts het nog wel doen.
ik kan trouwens ook niet meer inbellen op hetnet, maar dat is normaal.

de error:
message has not been sent. server reply - unable to relat for delphi@elists.org

komt dit iemand bekend voor???

• MisterE
sorry, bedoelde 'relay' i.p.v relat

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Aangezien de mail van @home niet alles is heb ik ook nog een Het Net accountje... maar verzenden MOET echt via @home

Veel providers staan gewoon niet toe dat je via een ander bij hun terecht komt...

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Bij Het Net is het waarschijnlijk zo dat je per se bij Het Net moet inbellen als je via hun server mail wilt kunnen versturen.

En als je een foutje maakt in een post, dan kun je dat hiermee rechtzetten: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• MisterE
valt me nu trouwens nog wat op, als ik wat verzend naar mijn andere hetnet account lukt het wel, is KPN zo zielig dan ???

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
natuurlijk ondersteund hetnet geen relay.

Als ze dat zouden doen, zouden hun servers meteen door spammers worden misbruikt....

Geen enkele provider staat relaying toe...Je moet dus gewoon via de provider die je op dat moment gebruikt de mail sturen :)

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 21:40 schreef Cutebritney het volgende:
natuurlijk ondersteund hetnet geen relay.

Als ze dat zouden doen, zouden hun servers meteen door spammers worden misbruikt....

Geen enkele provider staat relaying toe...Je moet dus gewoon via de provider die je op dat moment gebruikt de mail sturen :)
neen hoor, dat is lang niet altijd zo.
Vaak blijkt het toch een foute instelling v/h programma te zijn.
bij the Bat is dat bij transport: bijv voor Chello smtp2.utrecht.chello.nl en niet je Het Net account.
En dat werkt bij mij prima voor alle accounts. De pop.provider.nl (voorbeeld...) moet uiteraard wel........

PS tot voor kort had ik nog een Het Net account en die heb ik ook zo gebruikt via Chello. Dus dat ging altijd

Verwijderd

Bij HetNet moet je er voor zorgen dat je bij smtp ook inlogt, dus je moet authenticatie even aanzetten en dan zou alles prima moeten werken.

• MisterE
yep , heb de smtp veranderd naar die van zonnet (waarmee ik nu inbel) nu kan ik wel mail verzenden met hetnet.

thanx
Pagina: 1