Waarom doen die tabellen nou nooit zoals jij het wilt 
't Gaat op dit stukje html:
Het probleem is nu dat alles in een <table> met <td width=100%> zit (zodat het breder wordt bij een hogere resolutie). Alleen worden dan de veldjes die ik hard heb opgegeven iets breder. Als ik het goed heb dan verdeelt IE de ruimte over de 3 kolommen.
Maar hoe voorkom ik dit? Ik wil dus dat die 3 kolommen echt die breedte hebben (en houden) en dat de kolom waar nu width='*' staat de overige ruimte inneemt.
Moet vast wel te doen zijn
't Gaat op dit stukje html:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <p><table cellpadding=3 cellspacing=1 width='100%' bgcolor='#b0b0b0'> <tr class='header'> <td class='field' width=14>#</td> <td class='field' width='*'>col 2</td> <td class='field' width=60 align=center>col 3</td> <td class='field' width=90 align=center>col 4</td> </tr> |
Het probleem is nu dat alles in een <table> met <td width=100%> zit (zodat het breder wordt bij een hogere resolutie). Alleen worden dan de veldjes die ik hard heb opgegeven iets breder. Als ik het goed heb dan verdeelt IE de ruimte over de 3 kolommen.
Maar hoe voorkom ik dit? Ik wil dus dat die 3 kolommen echt die breedte hebben (en houden) en dat de kolom waar nu width='*' staat de overige ruimte inneemt.
Moet vast wel te doen zijn