Leadtek GeForce 4 Ti4400 TV-Out

Pagina: 1
Acties:

• FiReCRoW
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 17:36

FiReCRoW

hmmm beer...

Topicstarter
ik heb vandaag mijn nieuwe Leadtek gf4 ti4400 binnen gekregen alles is super aan de kaart (vooral het uiterlijk!) ik haal 10400 3d marks (2001SE) onovergeklokt
maar .. TVTool herkent de tv chip niet. het is een Conexant CX25871 en die zou het moeten doen onder TV Tool. ik heb meerdere drivers geprobeerd maar zonder resultaat tot nu toe :(

iemand die ook last heeft van dit probleem?
ik heb meerdere detonator drivers geprobeerd en geen enkele doet het. bovendien heb ik gisteren met de nieuwste detonator nog op mijn oude msi gf2 mx gebruik gemaakt van de tv-out ..

wel heb ik helaas vandaag een pinnetje van de svhs kabel afgebroken .. maar dat kan er toch niet voor zorgen dat de tv chip gewoon helemaal niet wordt herkend?

wel zeggen de detonator drivers dat er een tv encoder chip op zit. maar of die het ook doet..... :/

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:03
misschien moet je gewoon ff wachten totdat tvtool een update uitbrengt voor die kaart :?

• FiReCRoW

FiReCRoW

hmmm beer...

Topicstarter
tv tool ondersteunt wel de conexant CX25871 vanaf 5.3 zelfs al 100% zeker
en ik heb alle latere versies al geprobeerd :(

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:03
Op donderdag 04 april 2002 20:00 schreef FiReCRoW het volgende:
nu wel :) ik was te snel met posten ..
ik had hem ook al ge-edit :)

• FiReCRoW

FiReCRoW

hmmm beer...

Topicstarter
en ik ook weer.. .:)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:59

MaDLiVe

.-Observer-.

ff vraagje over je score, met wat voor system config haalde je die score?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• FiReCRoW

FiReCRoW

hmmm beer...

Topicstarter
met een amd athlon XP 1800+ @ 2100+ (min een paar mhztjes)
11x156 meen ik zo uit m'n hoofd ...
en 256MB crucial PC2100

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Ik heb de Leadtek Geforce4 Ti 4600 (jaja met die enorme koelblok :P), maar ik krijg die TV-Out ook niet aan de praat.

Niet met de Detonator-XP drivers en ook niet via TV-Tool.
Ben benieuwd of dit een typisch trekje is van Leadtek :?

• FiReCRoW

FiReCRoW

hmmm beer...

Topicstarter
best wel balen als het zo is dat die tv-out niet wil werken .. ik vraag me af of het aan leadtek ligt of aan het feit dat het GF4's zijn :(
iig hoop ik dat er snel een patch of prog komt dat wel een werkende TV-out oplevert

andere mensen met een Leadtek GF4 die misschien wel de TV-out aan de praat hebben gekregen?

PS: op die Ti4400 zit ook zo'n enorm koelblok hoor :)

• FiReCRoW

FiReCRoW

hmmm beer...

Topicstarter
ik las net het volgende op www.tvtool.de

The GF4-Ti comes with the well known external TV chips by the way and the support in TVTool should come quickly. A view of the final version 6.0. The support for the resolution 768x576 for Chrontel chips (PAL and NTSC) will be added. Also the wide screen signalling will be integrated. This makes it possible to set widescreen TVs, which are capable of WSS, into 16:9 or 14:9 mode directly through the software.

dus zo te zien moet ik (en vele anderen met mij) nog eventjes geduld hebben :(

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Interessant topic aangezien ik ook de ti4600 wil kopen en veel gebruik maak van tv-out (DIVX :) )

• FiReCRoW

FiReCRoW

hmmm beer...

Topicstarter
ja en ik dus ook .. en baal er best wel enorm van dat ik em niet werkend krijg :( helaas zijn er maar weinig mensen die in dit topic reageren :(

ik heb inmiddels wel een nieuwe s-vhs kabel gekocht en ook met de detonator drivers krijg ik de tv-out nog niet aan de praat!

nogmaals .. graag reacties van mensen met een leadtek geforce 4 Ti4x00 en hun ervanringen met de tv-out

Verwijderd

lol....

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Heb net mn LT 4400 en ook feen tv out... ff uitzoeken

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Goddamned tjek dat koelblok man!
Clicker de click!
Clicker de click 2! 8-)

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Hmmm, ik heb geen probleem met m'n TV-OUT, werkt feilloos. Gewoon de laatste LeadTek drivers van internet onder Windows XP. TV-tool gebruik ik niet, aangezien het beeld zelfs redelijk goed is op m'n TV (in vergelijking met Matrox). 1024 x 768 cloned-ie prima, alles daarboven panned (schuift) op de tv.

Speciaal voor Ralfst3r :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mewannabee/images/winfasta250.jpg

Concrete Loop Watercooling

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

nview aangezet, herstart met tv aangesloten en perfecte tv-out....
Ook laatste leadtek drivers

Koeling is idd goed, draait perfect op 4600 snelheden (300/650).. ga later wel hoger proberen :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 20:51 schreef FreeRider het volgende:
Hmmm, ik heb geen probleem met m'n TV-OUT, werkt feilloos. Gewoon de laatste LeadTek drivers van internet onder Windows XP. TV-tool gebruik ik niet, aangezien het beeld zelfs redelijk goed is op m'n TV (in vergelijking met Matrox). 1024 x 768 cloned-ie prima, alles daarboven panned (schuift) op de tv.

Speciaal voor Ralfst3r :

[afbeelding]
Wel een geil kaartje! Ik ga die van Asus kopen, of misschien van Gainward. Dat weet ik nog niet zeker!

• FiReCRoW

FiReCRoW

hmmm beer...

Topicstarter
mja als je een breedbeeld tv hebt en geen zwarte balken aan de zijkanten wilt dan moet je wel tv-tool gebruiken... ik heb iig nog geen andere progjes gezien met een zelfde resultaat. :( ik snap echt niet dat dat kl*te NVidia niet fatsoenlijke tv-out ondersteuning in z'n drivers bouwt.
Pagina: 1