[V&B] Topic gesloten...

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sailorman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07-2024
Het gaat om deze draad:

[topic=458858/1/25]

Voordat ik het topic plaatste had ik er al gemengde gevoelens bij. Achteraf gezien had ik het misschien beter niet kunnen doen. De topictitel is idd een beetje vaag, dat had ik anders moeten doen.
Maar het commentaar van de Sint vindt ik wel jammer:
Je hebt zelf nog helemaal niets uitgezocht, we zijn geen persoonlijk adviescentrum.
Ik loop namelijk al een tijdje met deze vraag, heb ik veel topics gelurkt om mijn besluit te kunnen vormen. Ook gesearcht en advies ingewonnen. Ik dacht mijn topic zo helder mogelijk omschreven te hebben. Ik dacht dat ik in mijn topic wel omschreven had dat ik ook uitgezocht had. De opmerking "Je hebt nog helemaal niets zelf uitgezocht" valt me dus wel een beetje rauw op mijn dak. Als je mijn topic history bekijkt zul je zien dat ik echt niet iemand ben die hier alleen komt om snel antwoorden op vragen te krijgen.

Hij hoeft trouwens niet meer open hoor, ik moest dit even kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, als ik het zo doorlees is de structuur als volgt:
Uitleg waar het topic voor dient
Een "kickoff" van het topic.
De uitleg was duidelijk genoeg, en als je het mij vraagt, heeft Sint alleen naar de kickoff gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sailorman
Sorry, maar wat is een kickoff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel met niets uitzoeken dat je niet eens een paar kaarten op het oog hebt. Je had bijvoorbeeld een aantal kaarten kunnen zoeken van onder de 100 euro met tv-out die aan je eisen voldoen mbv. de pricewatch.

Je zegt dat je voor goede 2d bij ati moet zijn, dan had je ati kaarten van 100 euro moeten zoeken en vragen of die goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sailorman
:) Als ik zo'n topic post gaat dat ook gelijk dicht, wedden? Dit valt onder de categorie "Hoe is deze ...?" vragen.

Ik heb een aantal kaarten op het oog. Mag het topic weer open als ik die post of is dat helemaal off-limits wat ik nu vraag?

Btw offtopic ik vond je vorige icon leuker Sinterklaas (no slijm intended)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nog even een leuke topictitel bedenkt mag hij weer open hoor, als je echt een paar kaarten op het oog hebt tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sailorman
[topic voorstel]
Wat is een goede kaart voor 2D toepassingen?
[/topic voorstel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is weer open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sailorman
thnx!

Acties: