Meningsverschil Coolermaster HHC vs Swiftech MCX46

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 21:08
Ik heb samen met een mede-tweaker (Marzzman) een meningsverschil over zijn Coolermaster HHC-001 cooler en een Swiftech MCX 462BA cooler. Ik zeg dat de Swiftech beter is maar hij zegt dat de Coolermaster beter is omdat dat in verschillende reviews zo is.

De Coolermaster kost de helft van een Swiftech, maar een eis is wel dat hij een processor snel en koel kan laten lopen. Iets van een FSB van 195 op een 1700 XP+. Wie heeft er gelijk?

Hier een link naar het artikel http://www.ipkonfig.com/Reviews/Heatsinks/CoolerMaster_HeatPipe/index3.shtml

slecht nieuws dus voor Swiftech owners :(

..::System Specs::..

Verwijderd

mijn swiffie roelt toch harder dan die coolermaster :+

• Ibidem
Op donderdag 04 april 2002 19:51 schreef Lomu het volgende:
mijn swiffie roelt toch harder dan die coolermaster :+
ja vind k ook maar eerst hardere bewijzen zien

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-02 15:40
Ik denk dat de swiftech toch wat beter koelt, maar is extreem veel duurder.

Prijs/prestatie is de HHC-001 veel beter.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

De Swiftech is volgens die review toch duidelijk koeler ?
EN als je dan over de prijs wilt gaan muggeziften kan je NOG beter de Thermalright SLK6 kopen ...

• bassie666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

volgens dat artikel is de swiftech mcx462 nog steeds het beste, uit eigen ervaring blijkt dat de swiftech minder verschil in temp geeft tussen full-load en idle.

HTPC user

• Ibidem
Ja een swiffie is erug duur maar ook erug :9~ En qua prestaties lijkt ie me beter dan een Coolermaster

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 20:43

Sayko

Knowledge Is Power

als je de fan van de hcc omdraait koelt die al 12 graden koeler dan normaal. en mijn athlon 750@1050 loopt nu stressed op 36-37 graden met de hcc. i love this cooler. met een alpha pal 6035mfc werd deze athlon op 1000mhz al 54 graden.

Verwijderd

Swiftech is beter.

Verwijderd

dit zijn altijd van die leuke 'discussies' waar eigenlijk niemand wijzer van wordt doordat de één bla zegt en de ander bli :{

• Amd RuLuzzz
  • Laatst online: 10-02 15:01
Ik vrqaag me af wat die ene graad nou uitmaakt. Je kan er net zo cer mee oc'en hoor.

Verwijderd

Die coolermaster is wel goed, maar ik denk niet dat er hier mensen zijn die graag de hele tijd naar die 7000rpm koeler willen luisteren!!

En je moet de reacties op dit forum maar eens lezen van de mensen die de HCC 001 hebben!

• Sayko
  • Laatst online: 18-02 20:43

Sayko

Knowledge Is Power

gelijk heb je. nog even en mŽn kast vliegt weg. maar hij koelt wel lekker dat wilde ik even kwijt.

• Memendo
  • Laatst online: 20-02 22:01

Memendo

V4-power/Team BSD

http://www.dansdata.com/coolercomp.htm

Kun je ze zelf vergelijken. ik zeg alvast die swiftech koelt beter. (CM = 0.58°C/W Swiftech = 0.52°C/W )

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zaterdag 04 mei 2002 18:43 schreef Soldier2000 het volgende:
Die coolermaster is wel goed, maar ik denk niet dat er hier mensen zijn die graag de hele tijd naar die 7000rpm koeler willen luisteren!!

En je moet de reacties op dit forum maar eens lezen van de mensen die de HCC 001 hebben!
Ik ben al gewend aan het geluid van die straaljager. Na een tijdje merk je het niet eens meer

iStockphoto

• FMS
  • Niet online

FMS

Een voordeel van de Swiftech is dat je het icm een 80mm Delta MP of zelf een Paps kan gebruiken zonder al teveel prestatie verlies.
Pagina: 1