Toon posts:

Welke NVIDIA GeForce3 heb ik nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/jkolle/GeForce3Ti_small.jpg
vergroting

Kan iemand mij vertellen hoe ik precies er achter kan komen wat voor NVIDIA GeForce3 kaart ik heb. Het moet de Ti200 of de Ti500 zijn. Ik heb verschillende utils gebruikt zoals SiSoft Sandra, maar helaas ook die kunnen mij niet exact vertellen... :?

Verwijderd

Goh.. weet je dat zelf niet??

Op wat voor snelheid loopt het geheugen en de GPU?

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 01:39
kun je niet wat meer vertellen zoals het merk en versie enzo? Of is het gewoon een merkloze, hehe

Verwijderd

Zou het een Ti500 zijn? Ik kan mij vaag herinneren dat de Ti200 3 van die ronde dingetjes aan de rand had zitten, ipv 2, zoals bij een ti500. Of maakt dat niets uit?

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 01:39
test hem anders met 3dmark2001 dan kun je het zelfs zien en anders zie je het wel aan de score.

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
driver installeren
je krijgt dan vanzelf het type voorgeschoteld wanneer je windows naar de driver laat zoeken

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Of kijk (d.m.v. b.v. de coolbits 'hack') op welke snelheid de GPU en het RAM draaien. Omdat er een DVI aansluiting op zit gok ik op een Ti huppeldepup. Is dit een reference exemplaar of zo :?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Lijkt me een standaard reference nvidia design :), ti200/ti500 :). Ik zou zeggen zet hem in een AGP slot, start de pc op :). En download sisoft sandra 2002, en kijken wat die zegt :P.

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#tabel

Kloksnelheid kan je met powerstrip of nvmax wel checken. Dan kan je nog 3d mark draaien, verschil tussen Ti200 en Ti500 is redelijk groot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.