8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Deze informatie (de datum iniedergeval) is niet de aanmaak datum van het plaatje op de server maar de aanmaak datum van de cache file oid op je computer (lijkt mij dan, iig niet de aanmaak datum van het plaatje op de server).
Maar je kan dit waarschijnlijk doen door (als het lokaal is) met de file functions, als het niet lokaal is maar wel ftp toegang hebt met ftp functions. Als je helemaal geen directory index gaat krijgen dan gaat het moeilijk worden (voor zover ik weet?)
Maar je kan dit waarschijnlijk doen door (als het lokaal is) met de file functions, als het niet lokaal is maar wel ftp toegang hebt met ftp functions. Als je helemaal geen directory index gaat krijgen dan gaat het moeilijk worden (voor zover ik weet?)
Tuurlijk kun je de datum opvragen.
PHP:
1
| <?//Datum wanneer het plaatje is gemaakt$aanmaak = date ("F d Y - H:i:s.", filemtime($pad_naar_images)); //Datum wanneer het plaatje voor het laatst is gewijzigd.$gewijzigd = date ("F d y - H:i:s.", filectime($pad_naar_images));?> |
lezen, dan reply-en....Op donderdag 04 april 2002 19:01 schreef Super_ik het volgende:
de plaatjes staan dus niet locaal
dit werkt alleen voor locale files dus, en dat is niet wat ik zocht dus
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Pagina: 1