Toon posts:

MXstream afzetters?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Quote van planet internet site:

"ADSL Comfort
Met onze ADSL-abonnementen kunt u razendsnel internetten zonder dat u telefoontikken betaalt. Het goedkoopste ADSL-abonnement kost u EUR 50,16 per maand, exclusief eenmalige aansluitkosten. lees verder... Direct bestellen

Snelheid: 512 kbit/s Vaste kosten per maand, geen telefoontikken, eigen server toegestaan, vast IP adres

Upstream: 64 kbits/s Tarief: EUR 50,16 p.m. "

Leuk... denk je. Maar wanneer ik eens goed hier op GoT rondkijk, blijkt dat planet zelf je down-speed limiteert op 50kb/s. Dat is ook m'n eigen ervaring, m'n downloadsnelheid piekt wanneer ik begin en zakt al snel tot net onder de 50.

Nu m'n vraag: Is dit wel wettelijk verantwoord? Ik bedoel, mogen ze wel reclame maken voor een verbinding van 512kbit/s (omgerekend 64kb/s) die dan uiteindelijk door henzelf op de 50kb/s gelimiteerd wordt?

Dit scheelt namelijk zo'n 28% en dat vind ik veel.
Hoop niet dat ik iets over het hoofd zie en nu een volkomen belachelijke vraag stel ;), maar goed...

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik kom zelf ook niet boven de 53.7 k/s uit (xs4all).

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 18:45

mbr

De 64kB/sec is inclusief overhead!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Ze zeggen niet dat je met 512kbit kunt gaan downloaden, ze zeggen dat dat de lijnsnelheid is, het max. dus wat je theoretisch kan halen. Gaat sowieso al wat af aan tcp/ip overhead, dus zo'n 50-55kb/s is imho helemaal niet zo rot voor een 512 (= 64kb/s) verbinding.

Exact expert nodig?

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:30

Opa

Nu Multifocaal!

Keb hier 53,2 kbytes down.
En ik heb al 13k up gezien. :P

* Opa 's centrale is al omgekat door KPN.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 18:33 schreef Campo_Blanco het volgende:
Quote van planet internet site:

"ADSL Comfort
Met onze ADSL-abonnementen kunt u razendsnel internetten zonder dat u telefoontikken betaalt. Het goedkoopste ADSL-abonnement kost u EUR 50,16 per maand, exclusief eenmalige aansluitkosten. lees verder... Direct bestellen

Snelheid: 512 kbit/s Vaste kosten per maand, geen telefoontikken, eigen server toegestaan, vast IP adres

Upstream: 64 kbits/s Tarief: EUR 50,16 p.m. "

Leuk... denk je. Maar wanneer ik eens goed hier op GoT rondkijk, blijkt dat planet zelf je down-speed limiteert op 50kb/s. Dat is ook m'n eigen ervaring, m'n downloadsnelheid piekt wanneer ik begin en zakt al snel tot net onder de 50.
Had je wat beter rondgekeken dan had je je vraag en beschuldigingen weg kunnen laten........
Pagina: 1