Thanks Beaves, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 7305 moderator punten over.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Robin wilde ook eens een keer "Biertjeeeeeeeeeeeh" roepenOp donderdag 04 april 2002 19:06 schreef Mecallie het volgende:
Och, valt mee toch
Ik kijk er vanavond nog even naar, nu eerst eten (net thuis)
DD
Bier ==Op donderdag 04 april 2002 19:16 schreef Beaves het volgende:
[..]
Robin wilde ook eens een keer "Biertjeeeeeeeeeeeh" roepen

Koolaa ==
Zowel bier als cola (wel Coca-Cola) zijnOp donderdag 04 april 2002 20:33 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Bier ==
Koolaa ==![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 04 april 2002 21:12 schreef Beaves het volgende:
[..]
Zowel bier als cola (wel Coca-Cola) zijnen
als je mensen blind laat testen kiest >75% voor pepsi
en als ze het merk erbij zien, kiest >75% voor coca cola
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Klopt, waarom denk je dat pepsi zo lekker smaaktOp donderdag 04 april 2002 23:30 schreef JvS het volgende:
offtopic:
als je mensen blind laat testen kiest >75% voor pepsi
en als ze het merk erbij zien, kiest >75% voor coca cola
Over het draadje: * Felicia gaat aan de gang
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
(hoezo offtopic
Professioneel Hyves-weigeraar
Als ik Cola drink boeit het me niet of het 3Es, Pepsi of Coca Cola is
Wat nou; excuses voor Off-topic gedrag. We zijn hier op TMF hoor

Ik haal dus duidelijk aan de smaak eruit welke koolaa welke is
OpschepperOp vrijdag 05 april 2002 00:06 schreef Robin Vreuls het volgende:
Ik haal dus duidelijk aan de smaak eruit welke koolaa welke is
Iedereen die cola drinkt (en het lekker vind) kan dat wel. Zelfs ik kan het en ik rook
[edit]
Zou jij trouwens niet 10 min geleden al gaan slapen

Mag ik even? Ja? Dank u!Op vrijdag 05 april 2002 00:06 schreef Robin Vreuls het volgende:
Normaal drink ik First Choice Koolaa ()

First Choice cola is het meest waardeloze excuus voor cola dat ik ooit in m'n leven ben tegengekomen. Je kent wel die prikloze lauwe rotzooi van Helly, die altijd al een maand bij je oma in de kast staat, nou, dat vind ik echt een verademing tegenover First Choice. De smaakt LIJKT nog niet eens op cola, en al helemaal niet op iets dat lekker is. Het komt nog het meest in de buurt van een mix van motorolie, afwasmiddel en chloor, op koolzuur gezet en in een fles gestopt
Professioneel Hyves-weigeraar

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
tussen cola en bier
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
A-ha, de echte kenner. Smaakverschil tussen postmix en flessencola in de diversen merken kunnen onderscheiden.Op vrijdag 05 april 2002 02:17 schreef Beaves het volgende:
Ik kan anders perfect proeven welk merk cola ik drink, en ik weet ook dondersgoed wanneer het geen Coca-Cola is als ik bijvoorbeeld op een terras zit.
Er zijn mensen die een dubbele baco-light bestellen en hem uitspugen als er per ongeluk ongemerkt gewone cola in is gegaan. Dat zijn de echte toppers. Zowel postmix als fles
Het verschil tussen postmix en echte is heel erg duidelijk te proeven. postmixOp vrijdag 05 april 2002 05:28 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
A-ha, de echte kenner. Smaakverschil tussen postmix en flessencola in de diversen merken kunnen onderscheiden.
Er zijn mensen die een dubbele baco-light bestellen en hem uitspugen als er per ongeluk ongemerkt gewone cola in is gegaan. Dat zijn de echte toppers. Zowel postmix als fles

en nu blijk ik dus weer in een minderheids groep te vallen
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
When does the hurting stopsOp vrijdag 05 april 2002 00:25 schreef Wouter Tinus het volgende:
Mag ik even? Ja? Dank u!
First Choice cola is het meest waardeloze excuus voor cola dat ik ooit in m'n leven ben tegengekomen. Je kent wel die prikloze lauwe rotzooi van Helly, die altijd al een maand bij je oma in de kast staat, nou, dat vind ik echt een verademing tegenover First Choice. De smaakt LIJKT nog niet eens op cola, en al helemaal niet op iets dat lekker is. Het komt nog het meest in de buurt van een mix van motorolie, afwasmiddel en chloor, op koolzuur gezet en in een fles gestopt.
Thuis drink ik cocacola light, want dat is eigenlijk lekkerder dan coca cola zelf
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
*Drinkt nu Koffie (Expresso)
heheOp vrijdag 05 april 2002 12:13 schreef Jaymz het volgende:
*Drinkt nu Koffie (Expresso)
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
170mg caffëine/liter
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
ijskoud blikje Coca Cola in de andere hand,
en zo ga ik door het modereer land
<font size=1> t'is vrijdag en het is rustig op't werk en ik ben weer een klein beeeeeeeeetje melig</font>
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Ik zit trouwens met een dilemma. Alfa bier, Grolsch Lemon, of toch Jägemeister? (op -20 graden
* netman stelt een modderpoel voor
Ah, Oasis. Das vroeger vakantiesentiment. Dronken we altijd in Frankrijk.Op vrijdag 05 april 2002 17:11 schreef Netman867 het volgende:
Heeft er iemand ooit van OASIS gehoord? nee? vast niet. Das een engels vruchten-drankje/limonade/dinges dat echt _heerlijk_ is. Er is niks beters als je na een lange week (2 dagen...) thuis komt....
* netman stelt een modderpoel voor
Draadje bekijk ik later nog een keer.
Goede smaak Robin!!
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Laat me raden, je hebt het nog noooooooit gedronkenOp vrijdag 05 april 2002 17:19 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe persil?
Tis lekkeeeeeeeer
OK, nu een grap van mijn vader:Op zaterdag 06 april 2002 15:58 schreef mr_a het volgende:
Mijn bijdrage aan de discussie:
[afbeelding]
Why are drinking guiness and having sex in a kanoo so much alike?
Answer: to fucking close to water
Vervang "Guiness" door Heineken en "water" door zeik en ik begin te lachenOp zaterdag 06 april 2002 16:38 schreef wauske het volgende:
[..]
OK, nu een grap van mijn vader:
Why are drinking guiness and having sex in a kanoo so much alike?
Answer: to fucking close to water![]()
![]()
![]()
Hmm, dan klopt de rest van de grap niet meer, want sex in een kano op een rivier van zeik lijkt mij nou niet echt fijn
Voor de rest: leffe dubbel
En * korenwolf is wel lekker mild, erg lekker op een overdadig zonnige middag op het terras
maar das imo
Hm, ik zou persoonlijk nou niet bepaald een schoonmaakmiddel door men keelgat kiezen, magoed ieder zijn zinsOp zaterdag 06 april 2002 15:26 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt het nog noooooooit gedronken
Tis lekkeeeeeeeer
* netman vraagt hierbij een AKA change voor Robin Vreuls aan: Robin --> Wasmachine-gast
Op zaterdag 06 april 2002 23:19 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Hm, ik zou persoonlijk nou niet bepaald een schoonmaakmiddel door men keelgat kiezen, magoed ieder zijn zins
* netman vraagt hierbij een AKA change voor Robin Vreuls aan: Robin --> Wasmachine-gast

Wordt dit na de Windows iconen de nieuwe icon-rage?Op zaterdag 06 april 2002 23:26 schreef Jaymz het volgende:
Ik weet dan nog wel een leuk icoontje:
[afbeelding]
Weeknie. Aan die Windowsrage heb ik toendertijd niet meegedaan enzoOp zaterdag 06 april 2002 23:33 schreef Beaves het volgende:
[..]
Wordt dit na de Windows iconen de nieuwe icon-rage?
Tis een miele hoor!
Oh, ik dacht dat Robin voor zichzelf was begonnen met het overklocken van wasmachines.Op zaterdag 06 april 2002 23:43 schreef Netman867 het volgende:
Woei! * Robin heeftut nog gedaan ook
Tis een miele hoor!
[afbeelding]
Dan moet je wat meer ADSL-Omnipresent zijn in #TMFOp zondag 07 april 2002 01:40 schreef Beaves het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Robin voor zichzelf was begonnen met het overklocken van wasmachines.
NOFI hoor