Toon posts:

msi k7t turbo2 duron1.2 doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik de kast dicht schroef dan herkent ie de dvd en cdrw niet , dan staat er atapi bij het opstarten en de windows start niet en zegt dat de systeem is gestopt en dat ik het moet restarten , wie weet de oplossing? gebeurde nadat ik de processor had geunlockt en weer gelockt .

Verwijderd

haal je cpu eruit en doe hem er daarna weer in....dat wil nog wel eens helpen.

Verwijderd

Topicstarter
was nogeenkeer gebeurd en toen deed ik zo , er zit eenbeetje zilverkoelpasta aan de rand van de core. misschien daarom? ga nu helemaal schoonmaken.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zitten IDE kabels wel goed vast op de juiste plaatsen? Probleem ligt helemaal niet aan de CPU, lijkt me, want dan zou ie het gewoon niet meer doen..

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het nog steeds niet , als ik de kast dicht doe dan zecht ie beschermingsfout van windows en als ik de kast open doe dan werkt ie gewoon weer. en de kabels zitten wel goed.
hoe kan dit nou???

Verwijderd

Topicstarter
ligt het aan de moederbord?? want hij herkent de cdroms enzo ook niet als de kast dicht is, er staat dan ATAPI ATA33(of was het 60)

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

Scatman_II

R9500 Pro >:)

MSI K7T Turbo 2 - zelfde mobo als ik nu heb, PS/2 poorten werken niet alsik em goed vastschroef...

Duw je niet perongeluk als je de kast dichtdoet een kabel los ofzow?
lijkt mij het waarschijnlijkst...

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Topicstarter
nu doet ie het weer als ik de kast dicht doe ,de computer speelt met me denk ik , raar maar waar! :Z

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 19:16 schreef mchacken het volgende:
ligt het aan de moederbord?? want hij herkent de cdroms enzo ook niet als de kast dicht is, er staat dan ATAPI ATA33(of was het 60)
cd's zijn max ata 33. Maar hij doet het wel als je je kast dicht doet ?? Dan heb je hem er toch niet helemaal goed inzitten denk ik
Pagina: 1