Toon posts:

Website update per SMS/E-mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er tools bestaan die het mogelijk maken om een website te updaten (teksten op een site) door een SMS of E-mail te versturen? Op die manier zou je op afstand met je mobiel je site kunnen bijwerken. Iemand suggesties/ideeën?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb er laatst zo'n wervende e-mail over gekregen... ff kijken hoor...
Super eenvoudig content management via E-mail
Vanaf 110 Euro per jaar
Beste Stylite,

FlexWindow biedt uw klanten een betaalbare manier om hun website te onderhouden. Een deel van een webpagina, zoals bv nieuws, kan worden aangepast door simpelweg een e-mail te versturen. Dat is wat de FlexWindow service doet; simpel, snel, spotgoedkoop, en zeer praktisch voor uw klanten. Een regel javascript in een webpagina en uw klant onderhoudt voortaan zelf het laatste nieuws, vacatures, productinformatie, prijzen, etc.

Resellers en partners verdienen 25 tot 40 procent
Speciaal voor website-ontwikkelaars is er het FlexWindow partner- en reseller-programma. De programma's zijn bedoeld om website-ontwikkelaars te ondersteunen bij het aanbieden van FlexWindow naar klanten met kortingen, telefonische support, sales en marketing materiaal, demonstratiepagina's, etc. Meer informatie over het reseller en partner programma vindt u op http://www.flexwindow.com/programs.html.

Meldt u nu aan en ontvang een gratis account! *

Gebruikerservaringen
De eenvoud voor de gebruiker, lage kosten en snelle implementatie zijn succes-factoren. Dit bleek uit een onlangs gehouden enquete, de reacties kunt u nalezen op http://www.flexwindow.com/quest1.html. Zie ook reacties in nationale en internationale pers: InfoWorld, About.com, en meer.
Demonstratie
Overtuig uzelf! Ga naar http://www.flexwindow.com/demo.html voor een live demonstratie. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Digital Architects BV via tel. 030 2670575 of een e-mail sturen naar info@flexwindow.com.

* Alle resellers en partners die zich voor 15 februari 2002 aanmelden, ontvangen een gratis FlexWindow business medium account voor eigen gebruik.

--------------------------------------------------------------------------------
Dit is een eenmalige mailing gebaseerd op een bezoek aan uw website. Hieruit bleek dat u wellicht nut zou kunnen hebben van het reseller/partnerprogramma. U adres is niet opgenomen in een mailinglijst. Hoewel het dus niet nodig is u hiervoor af te melden kunt u zich, indien gewenst, afmelden op: mailing@flexwindow.com
Helpt dit?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
Zeker goeie tip, is het overwegen waard. Maar liefst vind ik iets open source of scripts die ik zelf kan implementeren... Dus als iemand iets tegenkomt..

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 18:09 schreef Pro-Prutser het volgende:
Weet iemand of er tools bestaan die het mogelijk maken om een website te updaten (teksten op een site) door een SMS of E-mail te versturen? Op die manier zou je op afstand met je mobiel je site kunnen bijwerken. Iemand suggesties/ideeën?
Per SMS zelf server-side afhandelen lijkt me een behoorlijke opgave. Je zult dan een eigen server moeten draaien, op de één of andere manier gekoppeld aan het GSM-netwerk. Zulk soort dingen zouden provisorisch opgelost kunnen worden met een gsm en een datakabel. Zodra je eenmaal de gegevens uit een SMS-je kan plukken is het een kleine moeite dit te verwerken in een database.
Ik denk dat je deze optie wel weg kan strepen voor professioneel gebruik (wie wil anders zoiets, behalve voor de gein om wat aan te klooien) tenzij je heel veel geld hebt en je op een andere manier aan interactie kan komen tussen GSM (-> SMS) en je server.

Via e-mail is goed mogelijk, als je een eigen server hebt of een wel erg vriendelijke provider. Je zult dan een script moeten hebben dat connect met je mailserver. Daar de mails uitleest en op een bepaalde manier verwerkt op je site. E.a. is wel mogelijk in menige scripttaal.

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Met MS SQL Server heb je de mogelijkheid om per mail opdrachten te versturen naar de server (mits juist geconfigureerd).

Als alles gelukt is (of juist niet) kan je ook nog een mailtje van de database terugkrijgen :)

Today's subliminal thought is:

Verwijderd

Wellicht moet je eens kijken naar WAP en een serverside scriptingtaal welke de acties uitvoert en je WAP pagina's uitpoept. Zo heb je ook veel meer vrijheid in het aangeven van opties voor de content update. :)

/me heeft het al eens gedaan als probeersel

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

jah het is mogelijk met wap, een wapsite kun je gewoon PHP gestuurd maken, het is alleen doffe elende om daarmee textjes in te tikken.

* XangadiX had zijn ftp server ooit eens wapgestuurd

Stoer; Marduq

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-07 13:40

Dutch_guy

WYSIWYG

Ik heb zoiets in m'n favorieten staan.

Straks effe kijken als ik thuis ben :)

Pay peanuts get monkeys !

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Je kan aan deze gast eens vragen hoe hij het gedaan heeft.

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

Verwijderd

Wow, Frankie Greven heeft wat gemaakt :D
Pagina: 1