Toon posts:

logitch optical muis blijft "hangen"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een logitech optical desktop en mijn muis reageert niet meer na een minuut stil te hebben gestaan, dan moet ik eerst een knop op mijn muis indrukken en dan reageert mij weer.
Dit had ik nooit eerder en ik heb niets aan mijn system gedaan(niks geinstalleerd of weggegooid)
Maar een nieuwe driver instaleren is ook geen optie omdat ik deze niet wil instaleren anders loop ik weer te klooien met die instellingen, en standaard is ie gewoon goed.
Wat kan dit zijn en hoe krijg ik hem weer ok?

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Dunno, power saving instellingen.....?

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Ehm, das een functie in Windows. :P Weet niet precies waar die staat.

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

MaNdM

1000-dingen-doekje

misschien een door logitech ingebouwde powersaving? of niet helemaal lekker ingeplugd?

To be determined...

Verwijderd

Topicstarter
Maar die kunnen toch niet vanzelf veranderen of spook het in mn peecee :?

Het lampje blijft wel branden dan.

Verwijderd

Topicstarter
In apparaat beheer staan 2 muizen terwijl ik er maar 1 heb.
En een hamster maar die zit in een kooi.

Verwijderd

Klinkt heel vaag, maar een paar nieuwe batterijen is misschien een idee??

Verwijderd

Topicstarter
zitten pas hele verse in, en normaal als hij op berint te raken gaat ie haperen, maar als ik een knopje op mn muis indruk is ie weer goed tot ik hem weer even laat liggen.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 18:22 schreef era.b het volgende:
zitten pas hele verse in, en normaal als hij op berint te raken gaat ie haperen, maar als ik een knopje op mn muis indruk is ie weer goed tot ik hem weer even laat liggen.
Dat is bij elke optical muis zo op USB, teminste, zo ver ik weet. Ik heb zelf dat ook gehad met mijn USB MouseMan Optical Wheel, ik heb hem gewoon gehangen aan m'n USB Hub en het probleem was over. Op PS/2 doet hij het bij mij niet, dus ik zou aanraden om hem eens op PS/2 te proberen i.p.v USB (als hij daar nu op loopt natuurlijk).

Er zijn trouwens meer topics geweest met dit onderwerp van 'schokken' enzo, moet je maar even intensief de search gebruiken, dan vind je vast en zeker wel meer van dit soort problemen :)

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Heb dit probleem ook regelmatig, maar aangezien het me nog niet echt stoord, heb ik nog niet naar een oplossing gezocht.

Gebeurd bij mij voornamelijk als ik de muis een tijdje niet heb gebruikt.

Verwijderd

deinstalleer die @#%#$@%@#$ software!
ik had elke 5 minuten weer ruzie met die optical mouse van logitech!

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-08 12:26
Mhhhh, ik heb er geen problemen mee (cordless optical desktop :P)....

Het enige probleem bij mij is dat ik elke 3 weken weer een stel nieuwe batterijtje erin mag stoppen. Windows herkende de muis wel 1st een paar weken als een MS muis... deed ie ook raar (echt raar!!), daarna alle muizen eraf getiefd, nieuwe drivertjes geinstalleerd en voila... perfect

Verwijderd

dit is denk ik een oplossing van logitech geweest om er voor te zorgen dat de muis het wat langer uit houd. een soort van powersave maar dan voor de muis. ik denk dat het wel handig is. of moet je zo lang wachten totdat de muis het weer doet??

als je er eenmaal aan gewent ben is het wel anders anders moet je een keer een mailtje naar logitech sturen kijken of zij er een oplossing voor hebben. want je bent vast niet de enigste
Pagina: 1