Kheb hier een Speed touch Home staan (getweaked dus por nu) met nog de oude firmware die je op de oude manier kon tweaken. Nu wou ik eens dat Golden menu gaan verkennen en volgens mij kan dat alleen met de nieuwe firmware. Die nieuwe is inmiddels ook alweer te tweaken toch?
Heeft t dus zin om dit te doen? En kan ik gewoon die firmware van mxstream.nl pakken?
Nee, de ethernet versie; al wel reeds getweakedis dat die groene modem die op een kwal lijkt?
Ik zit 100% zeker in de EXPERT-mode;zit je wel in expert mode?
open 10.0.0.138
user: EXPERT
password: xxxxxxxxxx
[plaatje]
=>
Wat moet ik dan intypen om in de golden mode te komen dan?
wtf is golden mode ???
Geef es een linkie !!!
Geef es een linkie !!!
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Tnx
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Maar kan nog steeds niemand mij verder helpen in de Golden mode te komen?
Het zou beschikbaar moeten zijn.
Wanneer je een nieuwe firmware erop zet kan je helemaal niet meer als EXPERT in je modem!! Nieuwe versie alleen doen wanneer er problemen met het apparaat of verbinding is.
En dan nog de oude laten staan zodat je nog terug kan met die firmware en nog aanpassingen kan doen als EXPERT.
Wanneer je een nieuwe firmware erop zet kan je helemaal niet meer als EXPERT in je modem!! Nieuwe versie alleen doen wanneer er problemen met het apparaat of verbinding is.
En dan nog de oude laten staan zodat je nog terug kan met die firmware en nog aanpassingen kan doen als EXPERT.
Pagina: 1