Verwijderd
Ik heb zelf maar een coolermaster van 25 euro erop zitten, maar die doet zijn taak toch goed moet ik zeggen.
Het was trouwens de enige S423 cooler die ik hier in de wijde omtrek kon vinden, dus ik wens je veel succes!
offtopic
Dat msi-bordje heb ik ook gehad, damn, wat is dat crappy als je wil oc'en! Totaal geen oc mogelijkheden!
Daarom heb ik me maar een Asus aangeschaft.
/offtopic
Het was trouwens de enige S423 cooler die ik hier in de wijde omtrek kon vinden, dus ik wens je veel succes!
offtopic
Dat msi-bordje heb ik ook gehad, damn, wat is dat crappy als je wil oc'en! Totaal geen oc mogelijkheden!
/offtopic
Zitten er eigelijk gaten in het moederbord naast de socket want dan kan je zo'n swiftech heatsink erop doen.Op donderdag 04 april 2002 17:32 schreef SunStorm het volgende:
Ik heb zelf maar een coolermaster van 25 euro erop zitten, maar die doet zijn taak toch goed moet ik zeggen.
offtopic
/offtopic
Verwijderd
Dat weet ik ff niet uit mijn hoofd, maar ik heb het toch nog ergens thuis rondslingeren, dus als ik over een half uurtje thuis ben kijk ik even voor je.
En zitten er gaten in en kan de Swiftech MCX478 met Delta FFB0812SHE - 80 x 80 x 38 mm. erop?Op donderdag 04 april 2002 17:37 schreef SunStorm het volgende:
Dat weet ik ff niet uit mijn hoofd, maar ik heb het toch nog ergens thuis rondslingeren, dus als ik over een half uurtje thuis ben kijk ik even voor je.
het is standaard een 478 maar hij lijkt op de 423 kan die erop?
Verwijderd
Ik heb echt geen idee.
Volgens mij is een normale 478 cooler toch een stuk groter dan een 423 cooler.
Ik denk dat je dan toch ff komt aan het meten.
Volgens mij is een normale 478 cooler toch een stuk groter dan een 423 cooler.
Ik denk dat je dan toch ff komt aan het meten.
Pagina: 1