Toon posts:

Merge website variabele in word template

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat iemand mij met onderstaande vraag verder kan helpen:
Ik wil via een coldfusion pagina, maar eventueel kan asp ook variabele naar word sturen. Om deze variabele vorm te geven wil ik eerst in Word een template maken en dan de variabele erin zetten.
Een goed voorbeeld is een query van bijv. producten ineen keer naar word gooien. En het opmaken ervan doe je dan in word door een mooie template te maken.
Weet iemand meer
Hessel

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 17:14 schreef hessel22 het volgende:
[..]
Hessel
faq:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
En zou je het iets duidelijker kunnen maken want na 3 keer lezen snap ik het nog maar half???

Verwijderd

Topicstarter
Iets duidelijker,sorry.
Is het mogelijk om bijvoorbeeld een variabele in ASP te sturen naar een Word Template.
Dus ik maak eerst in word een template aan en geef aan dat bovenaan de pagina bijv de productnaam moet komen. Nu gooi ik met asp de productnaam naar Word en word zet die dan op de juiste plek neer. Zo kan ik dus variabele in mijn website naar een word document sturen en mooi opmaken.
Ik hoop dat dit duidelijker is.

Verwijderd

Ik denk dat je dit niet moet importeren naar word, maar dat je een word doc moet printen met ASP.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Foxboy:
Ik denk dat je dit niet moet importeren naar word, maar dat je een word doc moet printen met ASP.
Dat is ook mijn eerste gedachte, maar on the other hand zou het me ook niet verbazen als word (lees: windows) wel iets dergelijks ondersteunt...

* drm kijkt ff...

edit:
valt tegen... Niks kunnen vinden.

Is er in ASP niet een of ander component waarmee je DOT's kunt inlezen, en toepassen?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

In PHP kan je COM objecten gebruiken, ik neem aan dat ASP ook zoeits heeft

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
Op donderdag 04 april 2002 17:52 schreef Timpie het volgende:
In PHP kan je COM objecten gebruiken, ik neem aan dat ASP ook zoeits heeft
Dies wel grappig, ASP hangt bijna aan elkaar met COM objecten dus dat zal wel lukken :) Dit lijkt me trouwens de simpelste manier..
Pagina: 1