Ik heb dus een p1-233mmx (3,5*66). Ik heb net voor de 100e keer(Ja het is me allereerste eigen PC
het mobo boekie zitten doorbladeren. Toen kwam ik tot de ontdekking dat de proc max op 300mhz kan (4*75). Ik heb hem vroeger al een op 266 (4*66) Gehad. Maar zou ik hem ook op 300mhz kunnen laten draaien.
Ik wil graag ff weten of het mogelijk is voordat ik me server openschroef (Ja ik wil me server overklokken omdat hij ooit misschien verder moet om counterstrike tegen mezelf te spelen en met voodoo3-2000 en 233mhz ging het net niet vandaar) Hij wordt op 233 niet warm ofzow.
Dus kan ik dit proberen zonder hem te vermoorden??
Relevante hardware:
Proc: intel p1-233mmx
mobo: fic pa-2010+
ram: Geen idee 32mb (2*16) sd ram meer weet ik er niet van
Videokaart (Nu tijdelijk ff een ISA gevalletje (Tsenglabs ET-4000 (Geen vesabus) als je het perse wilt weten))
Ik wil graag ff weten of het mogelijk is voordat ik me server openschroef (Ja ik wil me server overklokken omdat hij ooit misschien verder moet om counterstrike tegen mezelf te spelen en met voodoo3-2000 en 233mhz ging het net niet vandaar) Hij wordt op 233 niet warm ofzow.
Dus kan ik dit proberen zonder hem te vermoorden??
Relevante hardware:
Proc: intel p1-233mmx
mobo: fic pa-2010+
ram: Geen idee 32mb (2*16) sd ram meer weet ik er niet van
Videokaart (Nu tijdelijk ff een ISA gevalletje (Tsenglabs ET-4000 (Geen vesabus) als je het perse wilt weten))