hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Ik vind dat het daar prima uitgelegd staat.
[edit]
Klik voor de grap eens op je eigen naam. Dat je dan nog zoiets zegt......dacht dit dit forum er mede was opdat tweakers elkaar kunnen helpen ofzo?...
En dat terwijl er meer tutorials over cookies te googlen zijn dan er noobs hier rondlopen.
Who is John Galt?
kon er nl. weinig goede links over vinden...
en aan de hand van gegeven link snap ik nog niet echt hoe ik verder moet eigenlijk...
Ik krijg het daarmee wel voor elkaar dat je in zon pop-upje iets invult en dat een cookie dat onthoud...
dat haal ik uit de meeste pagina's over cookis wel.
Maar op mijn pagina wordt niks ingevuld en ik weet dus niet waar ik dan de gegevens vandaan zou moeten halen..zoals X en Y posities van de verschillende Layers.
Klik voor de grap eens op je eigen naam. Dat je dan nog zoiets zegt...[/quote]Oei, hoe raak... Het forum is er om elkaar te helpen, maar het is niet je persoonlijke helpdesk...Op donderdag 04 april 2002 16:46 schreef Cheatah het volgende:
<blockquote><font size=1>quote:</font><hr>...dacht dit dit forum er mede was opdat tweakers elkaar kunnen helpen ofzo?...
Verder niets aan toe te voegen. In W&G worden redelijke eisen gesteld aan het eigen kunnen ja, dat klopt.
Als je daarover wil discusseren zou je hier eens moeten kijken:
[topic=411717/1/100]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Oei, hoe raak...Op donderdag 04 april 2002 16:54 schreef JvS het volgende:
[..]
Klik voor de grap eens op je eigen naam. Dat je dan nog zoiets zegt...
huh???
Het forum is er om elkaar te helpen, maar het is niet je persoonlijke helpdesk...
O.k. hier sluit ik me inderdaad helemaal bij aan! Zit wat in
Verder niets aan toe te voegen. In W&G worden redelijke eisen gesteld aan het eigen kunnen ja, dat klopt.
[/quote]
Wat wordt daarmee bedoeld? Dat ik nooit anderen help ofzo?
Als je op je naam klikt, zie je dat jij over het algemeen alleen topics opent ipv reageren op topics van anderen.
Verwijderd
Nu is het de bedoeling om W&G inhoudelijk interessant te houden, in tegenstelling tot de tig fora op het web die 10x een vraag "wat is html" toelaten, en op zo'n moment moet je regelamtig terugkerende topics gaan sluiten, anders is er niets interessants meer aan het forum voor de iets ervaren bezoekers.
Voor de beginnersvragen zijn er tig andere fora beschikbaar, en hoef je niet eens de search te gebruiken, omdat de vragen waarschijnlijk 10x identiek in de topiclijst voorkomen.
Dat is dus helemaal niet waar!Op donderdag 04 april 2002 17:08 schreef saviour het volgende:
kazz, idd
Als je op je naam klikt, zie je dat jij over het algemeen alleen topics opent ipv reageren op topics van anderen.
Als je ook ff op mn profile klikt zie je dat ik informatiekunde studeer en dat ik ruim 700 posts heb. Dat zijn dus niet 700 vragen, alleen de topics waar ik anderen in heb geholpen staan niet meer in de lijst bij mn naam.
Hele flauwe opmerking!
Don't shoot the messengerOp donderdag 04 april 2002 17:10 schreef kazz1980 het volgende:
Hele flauwe opmerking!
Een klikje op je naam levert 26 topics, waarvan je er 5 niet zelf geopend hebt.Op donderdag 04 april 2002 17:10 schreef kazz1980 het volgende:
Dat is dus helemaal niet waar!
Who is John Galt?
Glukkig kan iemand ook een fatsoenlijk antwoord geven. Dank je!Op donderdag 04 april 2002 17:08 schreef Gordijnstok het volgende:
Nee W&G is niet een gesloten community, alleen komen veel vragen gewoon 10x per week langs zonder dat de vraagsteller eventjes moeite heeft gedaan zelf te zoeken via google of de zoek functie van het forum te gebruiken.
Nu is het de bedoeling om W&G inhoudelijk interessant te houden, in tegenstelling tot de tig fora op het web die 10x een vraag "wat is html" toelaten, en op zo'n moment moet je regelamtig terugkerende topics gaan sluiten, anders is er niets interessants meer aan het forum voor de iets ervaren bezoekers.
Voor de beginnersvragen zijn er tig andere fora beschikbaar, en hoef je niet eens de search te gebruiken, omdat de vragen waarschijnlijk 10x identiek in de topiclijst voorkomen.
Maar als je mn site even bekijkt zie je hopelijk dat het niet zo standaard is!
Alle sites over cookies gaan er van uit dat een gebruiker iets invult, dat is op de site die ik noemde dus niet het geval.
Maar daarheeft blijkbaar niemand naar gekeken.
Alsjeblieft zeg!Op donderdag 04 april 2002 17:12 schreef justmental het volgende:
[..]
Een klikje op je naam levert 26 topics, waarvan je er 5 niet zelf geopend hebt.
Mn profile toont ruim 700 berichten waarvan er op zn meest 75 vallen binnen die 26 berichten die nog onder mijn naam staan!
Bij deze vertel ik dat ik wel degelijk regelmatig anderen help. Alleen de afgelopen periode wat minder omdat ik het erg druk had!
Een beetje vertrouwen in de mede-tweaker mag wel!
Van de afgelopen 60 dagen..Op donderdag 04 april 2002 17:12 schreef justmental het volgende:
Een klikje op je naam levert 26 topics, waarvan je er 5 niet zelf geopend hebt.
Geen id dus wat hij daarvoor heeft gedaan.
precies! (dank!)Op donderdag 04 april 2002 17:14 schreef saviour het volgende:
[..]
Van de afgelopen 60 dagen..
Geen id dus wat hij daarvoor heeft gedaan.
Daarvoor had ik meer tijd voor GoT en heb velen geholpen met allerlei problemen.
met mijn studie als achtergrond heb ik veel problemen op weten te lossen.
->Op donderdag 04 april 2002 17:14 schreef kazz1980 het volgende:
Alsjeblieft zeg!
+ dat is niet waarom ie dicht is.Op donderdag 04 april 2002 17:11 schreef saviour het volgende:
Don't shoot the messenger
Lees ook eens wat over javascript danOp donderdag 04 april 2002 16:49 schreef kazz1980 het volgende:
Maar op mijn pagina wordt niks ingevuld en ik weet dus niet waar ik dan de gegevens vandaan zou moeten halen..zoals X en Y posities van de verschillende Layers.
Who is John Galt?
Verwijderd
En van die 14 minuten heb je aan je posts al zo'n 2 minuten besteed, misschien dat je alles bij elkaar wel 12 minuten ernaar gekeken hebt.
Maar je kunt wel met DHTML een stel layers over het scherm bewegen, maar je weet niet hoe je de positie op kunt vragen
Het is niet zo dat je een paar brokken code bij elkaar zoekt, en dat wij even gaan zorgen dat het werkt. Eigen inzet is gewoon een vereiste.
-1 stokenOp donderdag 04 april 2002 17:18 schreef ItSnows het volgende:
Zeg hou eens op met katten en help die goeie man nou gewoon
kssst, terug naar je speeltuin
Who is John Galt?
Ik heb al vele soortgelijke sites bekeken, vandaar dat ik in 12 minuten uitgekeken was op die site. Heb er heus al meer tijd aan besteed!Op donderdag 04 april 2002 17:22 schreef Cheatah het volgende:
Er zat 14 minuten tussen mijn link (en slotje) en dit topic op LA.
En van die 14 minuten heb je aan je posts al zo'n 2 minuten besteed, misschien dat je alles bij elkaar wel 12 minuten ernaar gekeken hebt.
Maar je kunt wel met DHTML een stel layers over het scherm bewegen, maar je weet niet hoe je de positie op kunt vragenDat gaat er bij mij niet in.
Het is niet zo dat je een paar brokken code bij elkaar zoekt, en dat wij even gaan zorgen dat het werkt. Eigen inzet is gewoon een vereiste.
Mijn hele probleem is dat ik javascript enigszins begrijp, en dus (nog) niet goed. En daarom kom ik er dus ook niet uit hoe het nu met cookies zit.
Ik kan bijv. ook (nog) geen javascripts goed combineren. Zo ver ben ik er gewoon nog niet mee!
Ben er nog maar paar maandjes mee bezig. --> en dit is pas mijn eerste echte vraag over javascript/cookies! Dus na enkele maanden zelf ploeteren vind ik het toch niet te veel gevraagd als ik even 1 (n00b-?)vraag stel.
En volgens mij is het niet eens echt een n00b-vraag omdat alle sites die ik tot zover over cookies vond er steeds vanuit gaan dat een gebruiker tekst als input geeft.
Dus je bent al maanden met javascript bezig momenteel maar het is wel nieuw voor jeOp donderdag 04 april 2002 17:27 schreef kazz1980 het volgende:
Dus na enkele maanden zelf ploeteren vind ik het toch niet te veel gevraagd als ik even 1 (n00b-?)vraag stel.
En volgens mij is het niet eens echt een n00b-vraag omdat alle sites die ik tot zover over cookies vond er steeds vanuit gaan dat een gebruiker tekst als input geeft.
zoeken naar "cookies javascript" op Google geeft: http://javascript.internet.com/cookies/
en op php.net http://www.php.net/setcookie
Dat is nu net de site waar ik zon beetje al mn javascript vandaan heb.Op donderdag 04 april 2002 17:38 schreef Timpie het volgende:
Er word wel verwacht dat je af en toe zoekt, en je kan me niet echt wijsmaken dat je dat gedaan hebt:
zoeken naar "cookies javascript" op Google geeft: http://javascript.internet.com/cookies/
en daar heb ik dus al lang gekeken!
Je kunt ook lezen:Op donderdag 04 april 2002 17:37 schreef ddc het volgende:
[..]
Dus je bent al maanden met javascript bezig momenteel maar het is wel nieuw voor je
het is niet nieuw, heb het alleen nog niet helemaal goed door.
Laat wat code zien die je al hebt en of de sites die je hebt bekeken met quotes daarvan.
Als je wilt dat je geholpen wordt dien je wat specifieker te zijn en dus niet in een keer om een totaaloplossing te vragen.
Who is John Galt?
ok.Op donderdag 04 april 2002 17:42 schreef justmental het volgende:
Tip voor de volgende keer:
Laat wat code zien die je al hebt en of de sites die je hebt bekeken met quotes daarvan.
Als je wilt dat je geholpen wordt dien je wat specifieker te zijn en dus niet in een keer om een totaaloplossing te vragen.
mag ik het dan met wat code nog een keer proberen?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/458876/
Antwoord op je vraag is dus: "Nee, maar voor sommige mensen zit de deur hartstikke dicht".
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.