Er zijn op dit moment nog wat weinig providers die .net framework ondersteunen...
misschien interesant om zelf een server bij een colocater neer te hangen?
Ik heb het de afgelopen 3 weken zelf uitgezocht.
die kosten vallen zeker mee.
misschien interesant om zelf een server bij een colocater neer te hangen?
Ik heb het de afgelopen 3 weken zelf uitgezocht.
die kosten vallen zeker mee.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ik denk dat er voorlopig nog niet veel web-hosting bedrijven ASP.NET gaan ondersteunen.
Ik ben momenteel bezig de beveiliging van ASP.NET in een shared hosting omgeving te testen en te evalueren. En dat ligt veel complexer dan met 'classic' ASP. Zeker op een W2k omgeving binnen een ADS. Voorlopig ben ik dus nog geen provider voor ASP.NET.
Volgens mij werden er op www.asp.net enkele links gegeven naar ASP.NET web-hosters.
Ik ben momenteel bezig de beveiliging van ASP.NET in een shared hosting omgeving te testen en te evalueren. En dat ligt veel complexer dan met 'classic' ASP. Zeker op een W2k omgeving binnen een ADS. Voorlopig ben ik dus nog geen provider voor ASP.NET.
Volgens mij werden er op www.asp.net enkele links gegeven naar ASP.NET web-hosters.
Verwijderd
Ik ken een provider die dit ondersteund, heeft zelfs een gratis account met 30MB, ASP 3.0 en ASP.NET om je programmeerkunstjes te tonen. Heeft wel enige restricties maar als je meer wilt kun je wel een premium account nemen. Wil je alles zelf doen kun je Visual Studio.NET installeren op je computer, bevat niet alleen de programmeertalen maar ook de host-omgeving,
Groetjes,
url: http://www.brinkster.com/
Groetjes,
url: http://www.brinkster.com/
Jammer dat dit geen Nederlandse provider is.
Verder heeft Brinkster ook het nadeel dat het erg traag kan zijn. (De gratis account althans, de betaalde weet ik niet).
www.webselect.nl , daar ken je wel zat asp.net hosters vinden
Let wel op de betrouwbaarheid van de hosters
Leuk en bedankt, maar nou is het wel weer mooi geweest met het kicken
Tijd voor een nieuwe sig..
Nee , geen rechten
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()