@Home 2e IP Gratis... maar toch problemen

Pagina: 1
Acties:

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36
Ik heb sinds vanmorgen van @home een 2e gratis ip gekregen
heb gebeld enzo, nix a/d hand maar met m'n (oude) shared lijntje haal ik de normale snelheden (+- 200 k/sec) en nu met m'n nieuwe IP haal ik een kb of 30 /sec waar leg dit nou aan ? ik heb gewoon een nieuwe verbinding aangemaakt, computer naam goed gezet en 't was okay, maar moet ik dan toch die ranzige @home software d'r op zetten ? :?

Verwijderd

Je hoeft geen aparte @home software te installeren!
Geef eens wat meer info over aansluitingen en pc instellingen.

Verwijderd

Misschien moet je ffies regje van www.speedguide.net downen. Schijnt soms wel eens te helpen.

Verwijderd

Maar nooit zoveel!

Wat voor computers gebruik je?
En haal je die snelheid (300 kb/s) ook als de andere met 30 kb/s aan het downloaden is?

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36
sorry dat ik de thread ff uit het oog ben verloren, zal de oplossing toch ff posten voor die mensen die hetzelfde probleem zijn tegen gekomen...

allereerst :

voor windows2000 is er een reg-fix die het probleem wel iets verhelpt maar ik haalde nog steeds 'maar' 200 k/sec nu heb ik gewoon windows xp installed en haal weer m'n gouwe oude 350 k/sec dus een 100% fix voor de windows2000 versie heb ik niet kunnen vinden maar heb je problemen, probeer gewoon XP .. dat hielp bij mij in ieder geval goed :)