Toon posts:

Hangen van HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een nieuwe computer, alleen nu blijft elke keer de hd enkele seconden hangen (vooral bij het open van folders) is er bij jullie dit probleem al bekent en wat voor oplossing is hiervoor.

Thanks

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat voor een harde schijf is het?, welk moederbord gebruik je?.

Als je een Maxtor hebt zou je het misschien kunnen verhelpen door deze utility te gebruiken. (Zit een readme file bij)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
hoft niet per se aan je hd te liggen kan ook aan te langzame processor liggen

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan wel op verzoek een rapport sturen van mijn systeem voor de personen die er belang bij hebben. Stuur even een mailtje naar dvanleur@hackermail.com

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 september 2000 01:11 schreef dvanleur het volgende:
Ik kan wel op verzoek een rapport sturen van mijn systeem voor de personen die er belang bij hebben.[/quote]Volgens mij ben jij de enige die er belang bij heeft als je probleem wordt opgelost; of ga je hem verdelen onder de tweakers hier als hij het weer doet? ;)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Staat je FSB niet op een rare snelheid?

Sommige FSB snelheden vinden HD's niet lekker.

Verwijderd

Het ligt waarschijnlijk aan het soort windows je erop hebt staan. Ik had hetzelfde probleem namelijk met windows 98, en met windows 98SE was het probleem verholpen.
Pagina: 1