Temperatuur GeForce 2

Pagina: 1
Acties:

• Super_Grover
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 14:13

Super_Grover

Gaat niet.......bestaat niet!!

Topicstarter
Ik wil graag mijn leadtek Geforce 2 overclocken, gaat goed met de gforce tweakutility, het enige wat ik daarin mis wat dus WEL BELANGRIJK is, is de temperatuur van de chip / core! Bij de install cd zat een progje WinFox en deze kon dat maar deze versie en ook de nieuwe versie van WinFox ondersteunen dit niet!
Is er geen ander programma'tje zoals motherboard monitor voor cpu ed, maar dan voor de videokaart! Er zitten temp. sensors op en alles, ik moet ze dus kunnen opvragen maar met welk programma?

Verwijderd

mijn Gf2MX 400 is ook kokend :) en dat zonder OC :+

Verwijderd

De coresnelheid verhogen heb je niet veel aan, je kunt beter de geheugensnelheid verhogen.
En volgens mij helpt het extra koelen van het geheugen niet zo veel, althans, mijn gf2 is passief gekoeld, en loopt op 240 core, 380mem. :)
En hoger kom ik niet, ook niet met actieve koeling.

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

* Dennizz heeft 2 dagen geleden zn Leadtek GF2 pro gemod met betere sinks en 80 mm fan @ 7v

...nou wil ik ook temps meten (ook geen idee voor proggie) maaruh wat zijn jullie temps met standaard GF2 eigelijk ? @ normale settings full stressed onder een zware app fzo? of net na 3dmark fzo ?

• Tittysmack
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 14:30

Tittysmack

"no comment"

met mbm kan je de temp van videokaart ook meten maar dan moet je een draadje tussen je mamaboard en je videokaart spannen

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
Op donderdag 04 april 2002 15:52 schreef Dannyke het volgende:
mijn Gf2MX 400 is ook kokend :) en dat zonder OC :+
de mijne was dat ook, pas geleden nog een Pentiumkoeler op geplakt, lekker fris :)

• Super_Grover
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 14:13

Super_Grover

Gaat niet.......bestaat niet!!

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 15:56 schreef _Dennizz_ het volgende:
* Super_Grover heeft 2 dagen geleden zn Leadtek GF2 pro gemod met betere sinks en 80 mm fan @ 7v

...nou wil ik ook temps meten (ook geen idee voor proggie) maaruh wat zijn jullie temps met standaard GF2 eigelijk ? @ normale settings full stressed onder een zware app fzo? of net na 3dmark fzo ?
Kijk daar gaat het me nu juist om, ik weet mijn standaard temperatuur niet, in win98 was dat +/- 40 gr cel. maar nu geen idee, dat wil ik wel weten voor ik begin met overclocken!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

weet er echt niemand of daar een programma voor is om dat uit te lezen bij een Leadtek Geforce 2 TI :?

Want ik ben er zelf ook naar op zoek.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Epsilon

Op donderdag 04 april 2002 18:45 schreef Tweak-Freak het volgende:
weet er echt niemand of daar een programma voor is om dat uit te lezen bij een Leadtek Geforce 2 TI :?

Want ik ben er zelf ook naar op zoek.
yup

download winfox van de leadtek site (als je winXP hebt moet je de win2k versie hebben, want bij de win98/me versie is de system monitor disabled (als je het in winXP draait).

Die van mij wordt full load 57 (!!!!) graden. Het zal wel geen f*ck uitmaken, anders loopt hij vanzelf vast >:)
Pagina: 1