Toon posts:

Problemen met www.tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik krijg geen goede opmaak meer als ik de bovenstaande pagina probeer te openen. Na een aantal keren refresh te geven lukt het ook niet.
Lijkt erop dat IE zich verslikt in deze pagina maar eerder heeft het altijd goed gewerkt iemand een oplossing? Cache leeggooien en offline content geeft ook geen soelaas.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:06
Move W&G > TFF

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 15:52 schreef willem169 het volgende:
Move W&G > TFF
Sorry

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op andere computers / met andere browsers ook last van?

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 16:07 schreef Wouter Tinus het volgende:
Op andere computers / met andere browsers ook last van?
Ja, mijn collega's hebben er ook last van, maar enkel diegenen die zich vaker langere tijd vermaken op deze site ;-)

Ik gebruik hier trouwens IE5 op NT4

(Bij anderen werkt het wel goed,eerder bij mij ook)
Niemand een oplossing?

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 15:50 schreef checky het volgende:
Hallo ik krijg geen goede opmaak meer als ik de bovenstaande pagina probeer te openen. Na een aantal keren refresh te geven lukt het ook niet.
Lijkt erop dat IE zich verslikt in deze pagina maar eerder heeft het altijd goed gewerkt iemand een oplossing? Cache leeggooien en offline content geeft ook geen soelaas.
bedoel je zoals plots een groter lettertype en onderstreept enzo?
heb ik ook soms op w98 met ie6
is trouwens al eens een topic over geweest maar weet niet of daar een oplossing uit gekomen is

Verwijderd

Topicstarter
Kun je mij verwijzen naar dit topic? Ik heb al enkele keren de zoekfunctie gebruikt maar elke keer zonder een topic te vinden waar ik wat aan had. :?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 04 april 2002 16:32 schreef checky het volgende:
Ja, mijn collega's hebben er ook last van, maar enkel diegenen die zich vaker langere tijd vermaken op deze site ;-)
Behoorlijk wazig probleem, ik zou ook niet weten hoe het aan onze kant vooroorzaakt zou kunnen worden.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Misschien kan ik een screenshot plaatsen, maar ik weet niet hoe dat werkt. Mailen is ook goed.....

Roept u maar

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op donderdag 04 april 2002 20:47 schreef checky het volgende:
Misschien kan ik een screenshot plaatsen, maar ik weet niet hoe dat werkt. Mailen is ook goed.....

Roept u maar
/me zal het grote HTML-verhaal erbij plakken :)
Tweakers.net maakt samen met miljoenen andere sites gebruik van CSS, ookwel Cascade Styling Sheets. Als de CSS niet wordt gedownload resulteert dat in een hoop foute lettertypes en foute afmetingen. Met andere woorden: De lay-out raakt fucked up.

De CSS voor IE bevindt zich hier:
http://www.tweakers.net/x/s2.css.dsp
Voor andere browsers:
http://www.tweakers.net/x/s.css.dsp

Een groot oorzaak dat de CSS niet wordt gedownload is omdat de HTTP-request timed out raakt door een slechte verbinding (heb ik ook heel af en toe last van). Refreshen zou de oplossing moeten zijn. Lukt dat niet, kijk eens of je die pagina's fatsoenlijk kan loaden. Met de CSS in de cache heb je kans dat de page wel fatsoenlijk load. Lukt het nog steeds niet, ook niet naar meerdere refreshes, dan zit er iets in jouw systeem dat IE niet toelaat om de CSS te downloaden. ZoneAlarm 3 bijvoorbeeld.

Verwijderd

Topicstarter
Dit zou inderdaad het probleem kunnen zijn, ga ik morgen meteen even proberen te fixen. Gebruik inderdaad Zonealarm

thanks!
Pagina: 1