Toon posts:

[php] refreshen na posten

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een reactiesysteem gemaakt. In shownews.php klik je op reageren en dan wordt in hetzelfde browserwindow reageren.php geopend.

Goed, reageren doet het allemaal hardstikke fijn, je wordt mooi teruggezipt naar het nieuwsbericht. Maar dan.Mijn reactie staat er niet bij. Als ik op vernieuwen druk staat mijn reactie er wel bij.

Hoe kan ik verhelpen dat mij reactie er in eerste instantie nog niet bijstaat?

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 15:36 schreef Sinisa het volgende:
Ik heb een reactiesysteem gemaakt. In shownews.php klik je op reageren en dan wordt in hetzelfde browserwindow reageren.php geopend.

Goed, reageren doet het allemaal hardstikke fijn, je wordt mooi teruggezipt naar het nieuwsbericht. Maar dan.Mijn reactie staat er niet bij. Als ik op vernieuwen druk staat mijn reactie er wel bij.

Hoe kan ik verhelpen dat mij reactie er in eerste instantie nog niet bijstaat?
Bij je internet opties, -> tijdenlijke internet bestanden -> instellingen -> vernieuwen: moet je op "bij elk bezoek van de pagina" zette.

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:00

TheDane

1.618

of na posten van je bericht een Header() sturen
niet iedere client heeft z'n instellingen zo staan dat 't altijd goed gaat

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 15:39 schreef Stoel het volgende:

[..]

Bij je internet opties, -> tijdenlijke internet bestanden -> instellingen -> vernieuwen: moet je op "bij elk bezoek van de pagina" zette.
Verrek, dus het lag aan mijn instellingen, sjongejonge, daar denk je ook niet een twee drie aan als je zelf een site aan het bouwen bent.Je gaat er automatisch van uit dat dingen die het bij jou nietgoed doen, dat die hetnergens goed doen.

Verwijderd

overzicht pagina --> popup met reageer pagina --> on submit: nieuwe pagina die alles inde db gooit, de overzicht pagina refreshed en venster sluit --> klaar is Klara

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:21

PowerSp00n

There is no spoon

PHP:
1
<?header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT");    // Date in the pastheader("Last-Modified: " . gmdate("D, d M Y H:i:s") . " GMT");                                                      // always modifiedheader("Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate");  // HTTP/1.1header("Cache-Control: post-check=0, pre-check=0", false);header("Pragma: no-cache");                          // HTTP/1.0?>

http://www.php.net/header

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

zie PowerSp00n

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.