Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Sja, als mn internet het deed zou ik het wel meer gebruiken...maar ja...netwerkkaart word niet ondersteundOp donderdag 04 april 2002 15:16 schreef PWA het volgende:
Gebruikt iemand BeOS nog met enige regelmaat?!
Op donderdag 04 april 2002 15:17 schreef ferengee het volgende:
search gedaan en datums gecheckt?
heb je een vraag?
stel die dan...
Tuurlijk?! Maar wat is je punt?! Heb je niks te zeggen zeg dan niks aub?!
ferengee mijn vraag is:
Op donderdag 04 april 2002 15:16 schreef PWA het volgende:
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Aye! Vooral voor m'n multimediale uitspattingen (niet van heul hoog niveau hoorOp donderdag 04 april 2002 15:54 schreef PWA het volgende:
[..]
NICE!
Maar je gebruikt het dus nog steeds of nie?!
Maar nu is m'n mobo dood
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Spanx! Ik ga er ook maar eens me spellen!Op donderdag 04 april 2002 16:23 schreef mithalph het volgende:
[..]
Aye! Vooral voor m'n multimediale uitspattingen (niet van heul hoog niveau hoor). Voor de rest gebruik ik KDE/Linux.
Maar nu is m'n mobo dood
May your mobo R.I.P.
tweaker? dan probeer je toch via google en dit forum tot een oplossing te komen voor zo een waarschijnlijk relatief eenvoudig probleempke?Op donderdag 04 april 2002 15:18 schreef Duracell het volgende:
Een tijd geleden nog even geprobeerd, maar ik kreeg er geen inetverbinding mee --> prullenbak
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
ik weet niet of je nog veel aan beos gaat hebben. Het bedrijf ligt op ze gat.Op donderdag 04 april 2002 15:16 schreef PWA het volgende:
www.be.com is zelfs te koop.
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Moet er in elke draad een probleem worden gegeven? Als er toch gewoon iets algemeens wordt gevraagd als: Gebruikt iemand BeOS nog wel is, dan is het toch ook goed?Op donderdag 04 april 2002 17:40 schreef LAN het volgende:
ik mis de logica van deze thread
ok, ok, maar das wel erg weinig diepgang.Op donderdag 04 april 2002 19:08 schreef MikeN het volgende:
[..]
Moet er in elke draad een probleem worden gegeven? Als er toch gewoon iets algemeens wordt gevraagd als: Gebruikt iemand BeOS nog wel is, dan is het toch ook goed?
Verwijderd
Bijvoorbeeld: werken de browsers voor BeOS R5 nu al perfect? Ondersteunen de browsers java? Kan ik er dus mooi mee internetten? (serieuze vraag!)
Verwijderd
Nah, antwoorden als "dagelijks", "ja" "wel eens" zijn weinig interessant.Op donderdag 04 april 2002 19:08 schreef MikeN het volgende:
[..]
Moet er in elke draad een probleem worden gegeven? Als er toch gewoon iets algemeens wordt gevraagd als: Gebruikt iemand BeOS nog wel is, dan is het toch ook goed?
Dit soort vragen zijn al vele malen vaker gesteld
Er is best ruimte voor een goede discussie over BeOS binnen NOS, alleen dan moet het topic wel goed begonnen zijn
Met deze vraag in deze vorm schiet dit topic niet echt op.
Helaas, op slot dus.
Dit topic is gesloten.
![]()