Toon posts:

Programma om internet tijd bij te houden?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen jullie es wat namen geven van goeie programma's liefst freeware die bijhouden hoe lang je online bent geweest, voor windows XP, want er is zo'n abbo van waar je 30 uur per maand online kan zijn, is er iets die voor mij de uren rechts onderin de taakbalk kan bijhouden, en als de tijd op is het internet totaal afsluit enz.?

Verwijderd

Er is opzich een mogelijkheid I(nternet)K(osten)B(eheersing)
van KPN hier bij kan je geld opgeven of een tijdlimiet ik weet niet of het werkt met xp je krijgt wel een icoontje op je taakbalk met eeen overzicht van hoeveel iedereen nog heeft... en je connectie moet gebruik maken van dial-up met windows zoals telefoon, isdn, mxstream (tenzij je via netwerk of van de adsl modem een router gemaakt hebt maar dit er even buitenlaten :)) natuurlijk is met adsl een beetje stom om te limiteren tenzij kinderen ofzo niet teveel online mogen....

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 10:48

BFS

Rude awakening

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 09:43
zoek eens bij tucows daar hebbe ze wel zulke dingen, ik gebruikte er eerder eentje die een jonge bij m'n broer uit de klas had gemaakt. heb ik nog wel thuis als je interresse hebt wil ik 'm wel mailen ofzo (als ik 'm kan vinden)

Verwijderd

Tja graag wil ik je toch verzoeken in vervolg de search te gebruiken. Een beetje een wekelijks onderwerp dit. Kijk ook naar de post van bfs-4112- :)

Dit topic is gesloten.