Ik heb hem 2 weken geleden gekocht, en ik moet zeggen dat die zeer goed presteerd in 3D (Ik had eerst een Matrox G400 Max) Ook de 2D kwaliteit is in vergelijking met de matrox niet echt heel veel gedaald.
Ik vind dat deze kaart in vergelijking met een Geforce 2TI veel beter is qua prijs/kwaliteit verhouding. Het heeft volgens mij ook geen nut om met mijn CPU (1GHZ PIII) een Geforce4TI te kopen. Dat is toch pure overkill???
Ook heb ik het er niet voor over omdat ik ook al een Playstation 2 heb.
Het probleem is dat door de naam Geforce 4 veel mensen hem daar dan ook mee gaan vergelijken. Nvidia had beter gewoon een andere naam kunnen bedenken voor deze kaart.
Mijn vraag is in het eerste geval, wie is het met mij eens?
en wat zijn nu precies de ECHTE extras die deze kaart heeft in vergelijking met de Geforce 2TI?
Volgens ASUS zou de kaart het volgende moeten hebben:
Is dat waar of niet ?
- Nvidia nfiniteFX II Engine (Gestripte versie??)
- Accuview Antiailiasing Subsytem
- Nview Display Technology
- Nvidia Lightspeed Memory Architecture (LMA) II
- Microsoft DirectX 8.x (Zal 8.0 zijn) and
OpenGL 1.3 Optimizations and Support
Verder heeft de kaart de volgende specs:
Engine Clock 270Mhz
Memory Core 256-Bit
Memory Clock 400Mhz
Memory Bandwith 6.4 GB/sec
Fill Rate 1.1 Billion
Triangles 34 Million
RAMDAC's 350 (MhZ)
AGP 4x/2x/1x (Duhh)
Is deze kaart die overigens geen actieve koeling heeft
(Ik wil ook niet zo klein rottig kut herrie makend fannetje)nog een beetje over te klokken?
Ook dat was het zo'n beetje, Heel wat tekst maarja je moet wat als je examens hebt
Ik vind dat deze kaart in vergelijking met een Geforce 2TI veel beter is qua prijs/kwaliteit verhouding. Het heeft volgens mij ook geen nut om met mijn CPU (1GHZ PIII) een Geforce4TI te kopen. Dat is toch pure overkill???
Ook heb ik het er niet voor over omdat ik ook al een Playstation 2 heb.
Het probleem is dat door de naam Geforce 4 veel mensen hem daar dan ook mee gaan vergelijken. Nvidia had beter gewoon een andere naam kunnen bedenken voor deze kaart.
Mijn vraag is in het eerste geval, wie is het met mij eens?
en wat zijn nu precies de ECHTE extras die deze kaart heeft in vergelijking met de Geforce 2TI?
Volgens ASUS zou de kaart het volgende moeten hebben:
Is dat waar of niet ?
- Nvidia nfiniteFX II Engine (Gestripte versie??)
- Accuview Antiailiasing Subsytem
- Nview Display Technology
- Nvidia Lightspeed Memory Architecture (LMA) II
- Microsoft DirectX 8.x (Zal 8.0 zijn) and
OpenGL 1.3 Optimizations and Support
Verder heeft de kaart de volgende specs:
Engine Clock 270Mhz
Memory Core 256-Bit
Memory Clock 400Mhz
Memory Bandwith 6.4 GB/sec
Fill Rate 1.1 Billion
Triangles 34 Million
RAMDAC's 350 (MhZ)
AGP 4x/2x/1x (Duhh)
Is deze kaart die overigens geen actieve koeling heeft
(Ik wil ook niet zo klein rottig kut herrie makend fannetje)nog een beetje over te klokken?
Ook dat was het zo'n beetje, Heel wat tekst maarja je moet wat als je examens hebt