Controle, opmerkingen en aanbevelingen.

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 16:40
Ik heb gisteren getracht een website te bouwen, dit is mijn eerste keer en ik ben er verdomd slecht in :)

Ik heb -mede dankzij internet evolutions- toch iets moois in elkaar geknutseld, let op! het is en blijft mijn eerste keer.

Nu heb ik alles geupload, en wou ik jullie vragen om een kijkje te nemen. de website stelt niks voor, maar op-en-aanmerkingen zijn van harte welkom.

Http://home.wanadoo.nl/kapteijn (ik weet het, wanadoo zuigt. maar hier ligt niks anders)

Hopelijk word dit niet als reclame gezien, dan zal ik een slotje aanvaarden :(

Please een beetje serieus wezen, geen flame ofzo... het is pas mijn eerstre webpage.

Kan iemand mij trouwens dat script uitleggen voor zo'n anti-rechter-muis-knop- beveiliging :7, thx

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

:? grapje zeker?

A. Vraag eens op www.sitechecks.nl
B. Waar is je eigen input? Layout is gewoon geript.

Verwijderd

uhmmm :? wat is hier de bedoeling van?Laten GOT eens overnemen, en please, waarom Internet Evolutions van die internet dwerg ... alleen al om de arogantie van die kerel zou ik er niet mee gaan werken ...

maar goed, ik weet niet wat je van onsverwacht ... probeer eens een eigen design te maken.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

<meta name=Generator content="Microsoft Word 9">

• Icey
I know, groot gedeelte met word gemaakt, lay-out is ook gejat, maar hey.. het werkt toch? nu ik weet dat het werkt, kan ik verder gaan.

Verwijderd

en de code is te leluk voor woorden ... ga zelf leren code; gebruik hiervoor progs als homesite van macromedia...

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 21:29
Dit is wel heel erg flauw zeg: geen enkele eigen inbreng in je site, geen creativiteit, niet opvallend, helemaal niks. Dit is gewoon puur jatwerk van het laagste soort, sorrie hoor, maar dat vind ik dus echt heel erg nep.

Ik vind persoonlijk originaliteit en ontwerp en inhoud en zo veel belangrijker dan techniek, en die dingen zie ik hier dus helemaal niet.

(Sorrie dat ik zo negatief ben, is een beetje afgezaagd van me.)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• Icey
Okay, het niveau van dit deel ligt dus hoger dan ik zelf was, ik vond het van mijzelf al knap dat ik mijn websiteje online kreeg. -uploaden enzo-

laat maar hangen, ik heb er al geen zin meer in.

Verwijderd

Mjah, dicht om je de verdere negatieve reacties te besparen.
Op donderdag 04 april 2002 14:33 schreef Icey het volgende:
Okay, het niveau van dit deel ligt dus hoger dan ik zelf was, ik vond het van mijzelf al knap dat ik mijn websiteje online kreeg. -uploaden enzo-
Tja, ik kan nou niet zeggen dat het een technisch hoogstandje is, en het design is ook niet van jezelf. Misschien leuk om mee te beginnen, maar voor de gemiddelde /13 bezoeker is dit een peuleschil, een brokje content in een layout rammen.
laat maar hangen, ik heb er al geen zin meer in.
Met zo'n instelling zul je het ook nooit leren. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.