[car audio]

Pagina: 1
Acties:

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Opgewarmd door een bericht hier over een VDO car mp3 speler ben ik eens gaan rondkijken naar andere betaalbare car mp3 spelers. Toen heb ik bij Halfords eentje gevonden die binnen m'n budget viel, maar dat was nogal een onbekend merk: Lenco... :?

Heeft iemand hier ervaring met dat merk? En dan met name die car mp3 speler?
Ik ben erg benieuwd offie CD-RW's aan kan en of er een beetje shockprotectie op zit.

<edit>
D*mn.... vergeten m'n topic title fatsoenlijk af te maken... |:( excuses hiervoor
</edit>

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

Verwijderd

Lenco 's toch niet zo'n onbekend merk? 's niet slecht maar er bestaat beter :p Maken trouwens ook mp3 players alzek mij niet vergis dus ze zullen er wel "iets" van weten zeker? 8-)

Verwijderd

Je zou ook kunnen kijken bij andere car shops naar de kenwood (hebben 2 series) die qua prijs tussen de 400 en 900 euro.

(let wel, dit zijn dan alleen de receivers, hierbij dient wel een "oudere" of nieuwe wisselaar worden aangeschaft)

Zelf ben ik erg tevreden over de kenwood car audio.
van kenwood kun je bijna 100% zeker zijn dat de wisselaars ook de cd-r en cd-rw aankan :)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Gisteren een topic geweest over de Lenco MP3 autoradio... stonden alleen maar lovende kritieken in... zelfs nog een plaatje van iemand die 'm ingebouwd had.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 14:14 schreef cblock het volgende:
(let wel, dit zijn dan alleen de receivers, hierbij dient wel een "oudere" of nieuwe wisselaar worden aangeschaft)
Dat is een beetje overkill vind je niet ? Een wisselaar bij een mp3 autoradio... Voor mij was een van de belangrijkere redenen om zo'n ding te kopen (vorig jaar), dat ik eindelijk van die irritante wisselaar af zou zijn !

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Je zou ook kunnen kijken bij andere car shops naar de kenwood (hebben 2 series) die qua prijs tussen de 400 en 900 euro.
Juist ja... DAT ligt dus duidelijk NIET binnen mijn budget :z
Het wordt dus of deze Lenco car mp3 player of gewoon een CD speler voor in de auto (of er moet nog een car mp3 player te vinden zijn voor onder de €215).

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

...
van kenwood kun je bijna 100% zeker zijn dat de wisselaars ook de cd-r en cd-rw aankan :)
maar je kan dan geen mp-3 cd's in die wisselaar stoppen voor de kenwood mp3-headunit...toch?!

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 14:26 schreef beschuitfluiter het volgende:

[..]

maar je kan dan geen mp-3 cd's in die wisselaar stoppen voor de kenwood mp3-headunit...toch?!
Jawel, want de decoder zit natuurlijk in de headunit ;)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-08 10:11
Jawel, want de decoder zit natuurlijk in de headunit
Dat klopt, maar een wisselaar stuurt geen digitaal signaal uit, maar gewoon het analoge muziek signaal (kijk maar naar de specs van de wisselaars ze hebben allemaal een D/A converter aan boord). Wel heeft Kenwood een MP3-wisselaar met ingebouwde MP3 decoder.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Pagina: 1